torstai 29. toukokuuta 2014

Mun vastuulla.

Ensi kuussa olisi tarkoitus viettää ystävättäreni polttareita ja minähän niistä olen kaasona vastuussa. Aiemmin olen ollut vain yhden kerran polttareissa, joten kokemusta ei tältä saralta löydy ihan liikaa. Hieman olen koittanut haastatella tulevaa vaimoa siitä, että minkälaisen päivän hän mahtaisi haluta. Mitään nolaamista ei kuulemma saa olla, ei sillä että sellaista olisin kyllä suunnitellutkaan. Mutta silti meinaa olla hieman hankalaa suunnitella kiva päivä; polttareiden kun ei ole tarkoitus olla mitkään "överit", mutta jotain pientä mieleenpainuvaa olisi kiva järjestää. Meitä osallistuu morsion lisäksi polttareihin kaksi - parhaat kaverukset yhdessä, joten sekin asettaa pienoisia haasteita, etenkin budjetin suhteen. Ja toinen haaste Suomessa on tietysti tämä erittäin ailahtelevainen kesä - välillä on +25 ja välillä sataa melkein räntää vaakasuorassa. Koita siinä sitten järjestää jotain ulkoaktiviteettia! 


Veikkaan, että lukijoiden joukossa on aika monta, jotka ovat vähintään kerran osallistuneet polttareihin tai olleet niitä suunnittelemassa. Olisi niin kiva saada teiltä jotain vinkkejä! Itse olen miettinyt mm. ratsastustuntia, päivän reissua johonkin Etelä-Suomen kaupunkiin, jotain hemmotteluhoitoa, ravintolaillallista. Luultavammin jatkot ovat sitten baarissa, mutta mitä ihmettä sitä ennen! 

Muutoin tähän mennessä olen kaasona hommannut häitä varten valokuvaajan (parhaimman sellaisen!) sekä meikkaajan ja kampaajan morsiammelle. Vielä pitäisi malttaa odottaa pari kuukautta ennen tätä the päivää!! 

Kuva lainattu.

2 kommenttia:

  1. Pieni porukkahan on juuri hyvä tuollaisen reissu- tai hemmotteluhoitosuunnitelman suhteen! :)

    Kaikissa polttareissa (myös omani), joihin olen osallistunut, on ollut meidän sama porukka. Kaavanamme on yleisesti ollut urheilu-ravintola-hengailu eli on ollut yksityinen tanssitunti, keilausta tai boulderointia ja joku kiva ravintola (omani olivat musiikkiravintolassa, jossa muusikkokaverini päätyi soittamaankin). Ilta vuokratussa saunatilassa tai ulkoilmassa oloa, tarjottavat ovat olleet nyyttärimeiningillä kasattuja. Mun polttareissa yhden kaverin valokuvaaja-poikakaveri oli ottamassa meistä kaverikuvia puistossa (yleensä kun minä kuvaan ja näin ollen puutun aina kuvista :D).

    Melkeinpä missä tahansa pippaloissa yleensä vähempi ohjelma on parempi. Yleensä mukavin osuus on se rento oleskelu, hyvät syötävät ja juttuseura. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti paljon vinkeistä ja oli kiva kuulla minkälaisissa polttareissa olet ollut! :) Ihanan rennon kuuloisia polttareita, juurikin sellaisia missä itsekin viihtyisi tosi hyvin! Tärkeintä on kai että päivästä jää hyvät muistot pitkäksi aikaa eikä niinkään se että olisi kaikkea hienoa tekemistä. Mä oon ihan samoilla linjoilla että hyvä juttuseura ja hyvä ruoka riittää jo tosi pitkälle :)

      Poista

Kiitos kun kommentoit, piristit päivääni! :)