perjantai 9. elokuuta 2013

Uusi asu.

Äitini vietti viime viikonlopun meidän ilonamme täällä Tampereella ja lauantaina kävimme kahdestaan kiertelemässä kaupungilla kun oli niin hyvä ilma. Ehkä saatoimme myös hieman shoppailla siinä sivussa - tosin en kyllä edes muista milloin olen tätä aiemmin käynyt ihan oikeissa kaupoissa shoppailemassa. Enimmäkseen tulee nettishoppailtua. 

On se vaan jännä, että silloin kun et ole niin etsimässä mitään erityistä, niin löytyy kyllä kaikkea kivaa vaikka kuinka paljon! Niin kävi tälläkin kertaa. Bongattiin mulle tosi nätti Vilan musta pitsihame ja sovituksen jälkeen se oli vaan pakko kiikuttaa kassalle kun se oli niin ihana! Tosin tällaista hametta mulla ei ole oikein ollutkaan sitten viime elokuun kun puolet kesävaatteistani varastettiin (mur..)


Uusi asu oli päällä viime lauantaina kun käytiin The Grill ravintolassa syömässä

Mulla ei ollut oikein sopivaa yläosaa tuon hameen kanssa, joten äiti löysi mulle Espritistä aivan älyttömän nätin ja ennen kaikkea kesäisen peplum-helmaisen paidan. Tuo on kyllä niin nätti ja olen pitänyt sitä jo töissäkin, sopii hyvin mustan bleiserin kanssa. Tälle tulee varmasti paljon käyttöä ja tuo kaunis helma tekee siitä tosi naisellisen :) 


Olen taas pitkästä aikaa innostunut vaatteista ja pukeutumisesta. Mulla oli pitkän aikaa kausi, jolloin tuli nappaistua aamuisin ensimmäisenä käteen osuvat vaatteet. Ei vaan kiinnostanut panostaa. Nyt pysyy mielenkiinto yllä, kun voi muutaman päivänä viikossa pukeutua toimistolle ja parina päivänä tehdä lökäreissä kotona etätöitä - pysyy tasapaino hyvin yllä! 

2 kommenttia:

  1. Todella kiva blogi! :) Oot tosi kaunis :o ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos kauniista sanoistasi! :) Mukavaa kuulla että tykkäät blogistani!

      Poista

Kiitos kun kommentoit, piristit päivääni! :)