perjantai 23. elokuuta 2013

Kaunistautumista Viikissä.

Kuten viime viikonloppuna vähän arvailin, tuli tästä kuluvasta viikosta aikamoinen härdelliviikko ja eilen kun palasin 16 tuntisen reissun jälkeen kotiin ja sain lösähtää sohvalle, niin tuntui todella hyvältä todeta, että onneksi huomenna on perjantai! En olisi kyllä jaksanut enää yhtään enempää. 

Eilinen työmatkapäivä oli siis todella kiireinen, päätä särki ja väsytti. Siksi olinkin enemmän kuin iloinen kun olin varannut ajan ripsien laittoon Viikissä sijaitsevaan Day Spa Yadeen. Teki kyllä niin hyvää työpäivän jälkeen! Ja olen kyllä enemmän kuin tyytyväinen Annan käden jälkeen, nyt on tuuheat ripset siistissä järjestyksessä. En tiedä, kuinka moni teistä huomasi tämän kuun alussa Strictly Style-blogissa postauksen "Helsingin paras ripsipidennysten tekijä?" Day Spa Yaden tyttöjä oli myös tuossa postauksessa kehuttu enkä ihmettele :)

Ripsienlaiton lomassa höpöteltiin niitä näitä ja tulin myös maininneeksi, että lähes kolme viikkoa sitten laitattamani geelikynnet alkavat vedellä viimeisiään..Anna vain totesi, että laitetaanpa nekin sitten samalla kuntoon! Ihan superhieno juttu kiireiselle ihmiselle, että on mahdollisuus saada kaikki palvelut kerralla. En tainnut mainita aiemmin, että kävin tosiaan tämän kuun alussa laitattamassa taas tauon jälkeen itselleni geelikynnet. Bongasin hyvän tarjouksen erään nyttemmin jo Tampereelta poismuuttaneen bloggaajan postauksesta, mutta vaikka kynsitekijän työnjälki oli suht hyvä, "asiakaspalvelu" olikin sitten jotain aivan muuta. Olin kyllä niin huulipyöreänä ja meinasin jo ensimmäisten viiden minuutin jälkeen todeta, että antaa olla jos on noin vastenmielistä. 


Samaan hengenvetoon edellisen postauksen blogikeskustelun kanssa voin todeta olevan surullista, kun kaikkea pitää haalia ilmaiseksi ja sitten väkisin mainostaa tuotteita/palveluita myönteisesti blogissaan. Toki asiakaspalvelutilanteen hyväksi tai huonoksi kokeminen on suhteellisen henkilökohtainen juttu, mutta useamman kerran itsekin asiakaspalvelualalla työskennelleenä väitän tietäväni ainakin perusperiaatteet, esim. että asiakasta ei syytetä omista virheistä.. ;)

Asiakaspalvelu on juurikin yksi niistä asioista, joiden kohdalla pidän lujaa kiinni periaatteistani. Saimme kerran poikaystäväni kanssa ultimaattisen huonoa asiakaspalvelua Subwayssa, kun myyjä alkoi kirjaimellisesti huutaa meille maksutilanteessa tarjotessamme hänelle etukuponkia. Myyjä ei siis tiennyt, että heillä oli joku kampanja meneillään. Vaikka kyseinen Subway oli kävelymatkan päässä silloisesta kodistamme, seuraavilla kerroilla ajoimme ilman sen suurempaa pohdintaa naapurikaupungin Subwayhin. En vaan voi missään muodossa sietää huonoa asiakaspalvelua. 


Mutta joo, se niistä hyvistä ja huonoista asiakaspalvelukokemuksista. Yadesta suuntasin ainakin eilen hyvillä mielin kohti kotia ja aion mennä toistekin! Hyvää viikonloppua kaikille! :)

PS. Olipa kiva käydä Viikissä ensimmäistä kertaa muun kuin koulun takia! 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kun kommentoit, piristit päivääni! :)