torstai 18. heinäkuuta 2013

Kesä puhelimessa.

Minäkin siirryin vihdoin älypuhelinten aikakaudelle kesäkuun alussa. Vanha nokialaiseni toimii kyllä vieläkin lähes moitteettomasti monien vuosien jälkeen - Nokian peruspuhelimet on vaan niin kestäviä, siitä ei pääse yli eikä ympäri. Se on kestänyt Afrikan hiekkamyrskyt ja lattialle heittelyt. Vähän vaan alkoi olla sellainen en kuulu joukkoon-olo julkisilla paikoilla tuon vanhan puhelimen kanssa. No myönnetään, oli se yksi syy päivittää puhelin. 

Toinen syy oli ehdottomasti se, että mukana kulkeva nettiyhteys on enemmän kuin kätevä kun käyttää julkisia kulkuvälineitä. Voi ostaa VR:n junalipun suoraan puhelimeen tai tsekata kuinka paljon se juna olikaan myöhässä, hehe. Kaipasin puhelimeen myös hyvää kalenteria ja kameraa. Ja ehkä vähän myös sitä Whats Appia. 

Vaikka Nokian suosio ei loistakaan muualla kuin merten takana, niin halusin silti ostaa jälleen kerran nokialaisen ja päädyin Lumia 800-malliin, valkoisena tietenkin! Ja olen tykännyt niin hirmuisesti. Esim. kuvia tulee otettua ihan erilailla kuin ennen ja jaettua eteenpäin. Lisäksi puhelimen kalenteri on niin ahkerassa käytössä, että jopa minä olen mennyt kääntämään selkäni paperikalenterille. Niin se maailma muuttuu. Myös äitini sai lahjaksi oman Lumian ja nyt tuleekin lähetettyä kaikista kivoista jutuista myös äidille kuvia, kun muuten päästään harvemmin näkemään. 

Tässäpä mun kesää puhelimestani: 













  





Semmoisia random-kuvia tällä kertaa. Näitä tulee vielä kesällä lisää! :)

4 kommenttia:

  1. Olipas kivan kesäisiä kuvia! Mäkin oon keväästä lähtien alkanut vihdoin haikailla kosketusnäyttöpuhelimen perään, vaikka joskus vielä olin sitä mieltä että en sellaista tule koskaan haluamaan :D Mulle suurimmat syyt olisi juurikin se että voisi napsia parempia kuvia (nykyisellä vanhalla Nokialla tulee niin pikselimössöä...), käydä netissä milloin haluaa ja ennen kaikkea Spotify! Voisi kuunnella lähes minkä biisin tahansa milloin vaan! Nyt kun saisi vielä marssittua kauppaan asti ostamaan puhelimen, niin saisi siirryttyä sanoista tekoihin :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva kuulla :) Ja kiva jos säkin hankit kosketusnäyttöpuhelimen. Mä sain itse asiassa aiemmin jo töistä sellaisen mutta en halunnut pitää sitä, koska sitten työsuhteen päättyessä se pitäisi palauttaa. Tykkään että puhelin on oma.

      Poista

Kiitos kun kommentoit, piristit päivääni! :)