tiistai 12. helmikuuta 2013

Tällainen mä olen.

Nämä kuvat ja ajatukset osuivat niin nappiin!


I enjoy the little things - näinhän se menee, mitä pienempi juttu, sitä iloisempi mieli :) Minut saa helposti iloiseksi vaikka ulkoiluttamalla koiran, lähettämällä tekstiviestin, lämmittämällä auton, kirjoittamalla kirjeen tai tuomalla ruokaa kotiin tullessaan. Mutakakkukin olisi silloin tällöin aika herkkua. 

I fell in love young - no olinhan mä aika nuori, en vielä edes lukiosta päässyt ja nyt olen jo viittä vaille maisteri. Justiinsa yksi päivä mietiskelin ääneen, että mihin nämä yhteiset vuodet ovat oikein menneet ja poikaystävä totesi, että sä oot vaan opiskellut. No niin kai sitten...

I'm pretty sure that there's something wrong with me - täytyy mussa olla jotain todella pahasti mielessä, mutta en ole keksinyt vielä, että mitä. Kaikkea pitää kokeilla, vaikka turpaan tulisi. 

I hate winter - todellakin! Enkä jaksa kuunnella sitä, kuinka paleleminen on vain pukeutumiskysymys. Ei ole! Mulla on silti kylmä, vaikka päällä olisi koko vaatekaapin sisältö. Kaikkia ei ole vain luotu elämään talvella - jotkut vain sattuvat olemaan kesäihmisiä. Muumitkin nukkuu talven yli, mäkin voisin! Ja miten niin mun Afrikkaan lähtemisajankohta oli tarkkaan mietitty ja ajoitettu Suomen pahimpaan kaamosaikaan...Mikä sattuma! 


I miss my best friend - mitä tähän sanomaan?Ennen oltiin yhdessä 24/7, mutta nyt sillä on uusi paras ystävä - työ! Ehkä mä olen vähän mustasukkainen, mutta...

I love long car rides - todellakin! Meidän auton hanskalokeron vakiovarusteena on puhallettava tyyny ja välillä kuulen naljailua siitä, ettei tarvitse kuin auto käynnistää, niin mä olen jo unessa. Autossa on vaan niin mukavaa nukkua! No ehkä joskus myös on kiva syödä irtokarkkeja ja jutella tyhmiä. Täälläpäin myös bongailla mopoautoja, tämä on niiden luvattu maa! 

I found the person i want to spend my life withja tähän perään sellainen sokerinen, sydämenmuotoinen vadelmakarkki. 

I still believe in the disney kind of love - Disney-rakkaus on vaan niin puhdasta ja söpöä! Pakkohan sitä on olla olemassa! Ei kukaan voi keksiä sellaista tyhjästä. 


I love that feeling of looking out a plane window - niin totta! Ja aina tulee sanottua (mielessään) heippa. Lentokoneessa oleminen tietää yleensä joko seikkailuun lähtemistä tai sitten sieltä palaamista kera ihanien muistojen.  Voiko parempaa olla?

I have trouble putting a book down - jos kohdalle sattuu osumaan se oikea kirja, en voi lopettaa kesken, vaan kirja on pakko lukea loppuun vaikka mikä olisi. Kirjat osaavat sitten olla koukuttavia! Miksei sama muuten päde tenttikirjoihin...

I love watching the sky - etenkin tähtitaivas ja auringonlasku ovat mun lemppareita! Niin kaunista! 

I love baths - seuraavaan kotiin on pakko saada kylpyamme! Olen ollut edellisessä elämässäni vähintään kylpyankka, sillä silloin kun meillä oli vielä amme kotona, niin parhaimmillaan tuli kylvettyä neljä kertaa viikossa, heh..


I love making lists - listojen tekeminen on jotain niin parasta! Pitää olla korostuskyniä, erilaisia papereita ja muita tykötarpeita. Tommoisen happy listin voisikin kyhäillä!

I'm not sure what I want - kai se kuuluu tähän ikään? Välillä haluaisin olla vielä monta vuotta opiskelija, elää huoletonta elämää (joo, onpa tosi huoletonta!). Välillä olisi kiva jos olisi asuntolaina, niin olisi elämällä jokin tarkoitus. Tällä hetkellä haluaisin töitä, mutta toisaalta olisi kiva makoilla rannalla Gambiassa. Ota tästä nyt sitten selvää. 

I don't know where to go - mun (hieman myöhässä) tehty uudenvuoden lupaus on ehdottomasti se, että haluan löytää paikkani taas vuoden tauon jälkeen. En halua olla enää kuin liitelevä leija, irrallaan. Olkoon se paikka sitten missä hyvänsä...

I keep my problems to myself - vaikka välillä ei varmaan siltä kuulostakaan, kun tätä blogia lukee. 

Kuvat lainattu.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kun kommentoit, piristit päivääni! :)