perjantai 1. helmikuuta 2013

Sillä aikaa kun...

Sillä aikaa kun tämä bloggaaja yrittää vielä selvittää päätään ja oikeasti ymmärtää taas olevansa Suomessa, niin te voitte kuvien avulla kurkkia hieman lisää - minkälaista elämää vietinkään siellä Afrikan auringon alla?

 Koti Afrikassa. 
Aamiainen Afrikassa - munakasta. 
Mun koti - olohuone ja keittiö. 
Päivän asu - päivästä päivään. 
Opettaja. 
Mun kotikatu. 
Serekundan markkinat. 
Vihannesostoksilla. 
Kokkailua kotona. M kokkasi!
Valmista tuli - chicken yassaa ja kasvisriisiä. Mun ylivoimainen lemppari!
Aito turisti Senegalissa. 
Rentoilua Paradise Beachilla. 
Hotellin aamiainen, haha. 
Mun rakkaus - Mohammed-vauva.

Semmoisia.

Ei saisi ruikuttaa, mutta oikeasti tämä kylmyys. Nytkin on villasukat jalassa (mummun kutomat uutuudet!) ja viltti päällä ja silti vain tärisen. Totunko mä ikinä tähän kylmään? Pikkuhiljaa kaikkeen muuhun olen yrittänyt totutella - välillä on parempia päiviä ja välillä voisin lähteä samantien takaisin. Täällä kuitenkin vielä ollaan ja rinkkakin löysi tiensä takaisin varastoon, joten kai se on uskottava että reissu on ohitse. 

Kuvat. I.K. & M.K (Kuvien lainaaminen ilman lupaa kielletty!)

2 kommenttia:

  1. Ajattele kuitenkin positiivisesti että kesää kohti mennään ja kohta on pahimmasta kylmyydestä selvitty ;)

    Sulla on kuvissa ihanan näköinen rusketus! Niin ja tsemppiä arkeenpaluuseen, kyllä se varmasti alkaa sujua :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Näin täytyy ehdottomasti ajatella ja toivoa että Suomen talvi olisi kerrankin vähäluminen ;) Ja kiitos, kyllä se arki tästä pikkuhiljaa - eipä tässä paljon vaihtoehtojakaan ole :)

      Poista

Kiitos kun kommentoit, piristit päivääni! :)