tiistai 9. lokakuuta 2012

Olen nelivuotias...

Meidän karvainen lapsi täyttää tänään neljä vuotta :) Vaikka se on jo kuinka aikuinen, niin se on silti mulle aina kuin pieni pentu ja kyllä, meillä lässytetään koiralle. Tosin enpä ole ainoa, joka lässyttää sille. Kävimme eilen eläinlääkärissä rokotuttamassa Viton ja eläinlääkärinkin lässytti sille. Ja poikaystävän mielestä minä puolestaan eläinlääkärille. :D Tarttuvaa. Eläinlääkäri tarkisti Viton rokotuksen yhteyssä ja kaikki oli onneksi hyvin. Kovasti yritti koiruus tehdä tuttavuutta lääkärin kanssa - ai miten niin seurakoira?


Saatan ajoittain haaveilla toisesta koirasta. Olen haaveillut jo aika pitkään itse asiassa. Aiemmin haaveissa oli, että toinen mahdollinen koira olisi rodultaan Rottweiler, mutta tässä taitaa käydä niin sanotusti perinteiset eli kerran bokseri, aina bokseri. Tuo on vaan niin mahtava rotu ja on sopinut meille paremmin kuin hyvin. Ei kai siihen muita perusteluita tarvita? Sen tiedän ainakin satavarmaksi, että pientä koiraa meille ei ikinä tule. Mutta joo..olisihan sellainen ruskea bokseripoika aika lutunen. Harmi vaan, ettei kyseessä ole ainoastaan minun haluamiseni, veikkaan että poikaystävä ei ole yhtä innoissaan kuin minä. Ehkä pari vuotta lämmittelen poikaystävää, niin Vitokin saa vanheta rauhassa ja sitten eläkepäivillään se voisi opettaa uutta pentua. Se on niin uskomatonta kuinka paljon vanha koira voi opettaa taitoja pennulle :) 


Tänään juhlitaan kuitenkin Vitoa :) Viton pappa tulee myöhemmin illalla meille pannukakulle ja eiköhän tuo sankarikin saa oman osuutensa herkuista. Mun tulee niin kova ikävä mun karvaista lasta! Olen vannottanut poikaystävää, että Viton pitää olla sitten mukana kentällä kun palaan kotiin!

6 kommenttia:

  1. haha :D hassu!
    onnen rapsutukset nuorelle miehelle<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Heh, kiitti :) Onnen rapsutukset menivät perille, tosin nuorelle tytölle ;)

      Poista

Kiitos kun kommentoit, piristit päivääni! :)