tiistai 7. elokuuta 2012

Uutta vai vanhaa?

Nyt olisi jälleen aika teidänkin heitellä hieman mielipiteitänne kehiin. Olen nimittäin tässä jo hetkisen pyöritellyt mielessäni, että mitä teen blogille kun vihdoin lähden reissun päälle. Se on onneksi selvää, että jatkan bloggaamista myös reissussa, sillä siten läheiseni voivat lukea kuulumisiani eikä minun tarvitse kirjoitella kaikille erikseen. Puhelin ainakin tulee olemaan aika pannassa :) Olen vähän miettinyt, että se olisi lähinnä vain hätätilanteita varten, jos sellaisia eteen sattuu. En ainakaan jaksa sitä, että jos en päivään vastaa viestiin, niin kaikki luulevat minun kuolleen. Linjat kun tosiaan ovat mitä ovat. 

 "onks pakko?"

Mutta niin, tähän blogiin. Tykkään hirmuisesti kirjoitella tätä Una Chicaa ja minulla onkin ihan mahtavat vakkarilukijat! Mutta näin reissun kynnyksellä olen miettinyt, että pitäisikö siirtää blogi kokonaan Rantapallo-porttaaliin tai perustaa sinne ihan oma blogi matkaa varten? 

Tuota täysin uutta blogia olen miettinyt nimittäin sisällön kannalta. Reissuun lähtee mukaan totta kai perinteinen paperinen matkapäiväkirja, mutta entäs sitten blogin sisältö? Kirjoitanko blogiin vain reissun "parhaimmat" palat vai paljastanko "kaiken". Jos paljastan kaiken ja kerron blogista esim. Facebookissa, niin että työkaverini näkevät sen, en kyllä halua tehdä sitä tämän nykyisen blogin kautta. Tämä blogi on siihen liian henkilökohtainen.

Toisaalta, tulisiko sitten reissun jälkeen enää palattua Una Chicaan...kyllä tässä kuulkaas vielä riittää pohdittavaa...! :D 

6 kommenttia:

  1. Nuo on kyllä tärkeitä pohdintoja! Minä tein eilen ison harppauksen ja perustin blogilleni Facebook-sivut, joten niistä tuli nyt samalla "julkiset" myös kaikille ystävilleni, joista suurin osa ei edes blogista tiennyt. Tein ihan tietoisen valinnan, enkä oikeastaan tiedä edes miksi, kun alunperin ajattelin pitäväni sivuston suht "anonyymina".

    Mutta en tiedä mitä tuo auttoi, mutta kerroin nyt kuitenkin (: Me kun lähdemme reilun vuoden päästä pitkälle reissulle, niin aion päivittää kuulumisia ihan tuohon nykyiseen blogiini (:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ai sä oot rohkaistunut Facebookkiin :) Mä en sinne vielä ihan uskalla. Jännä kyllä, miksköhän ystäville ei niin tule kerrottua tästä blogista, vaikka he varmasti mielellään lukisivat tutun juttuja ja kuulumisia. Mulla on nimittäin tuo sama, että harva tuttu tietää blogistani.

      Mihinkäs päin olette menossa? Toisten reissusuunnitteluissa on aina mukavaa "elää" mukana :)

      Poista
    2. Näin minäkin aluksi ajattelin, etten uskalla kertoa, jos joku "tuomitsee" mun hömppäjutut. Jos tuomitsee, niin ihan sama. Ei ois kummoinen ystävä :D

      Me lähdetään rahatilanteesta riippuen joko Aasiaan + Uusi-Seelanti ja Aussit tai Uusi-Seelanti ja Aussit + Etelä-Amerikka. Katsotaan paljonko jää häiden jälkeen rahaa käytettäväksi reissuun (: Mutta kolmisen kuukautta ois tarkoitus olla!

      Poista
    3. Totta tuokin! Eipä olisi kummoinen ystävä, jos tuomitsisi sinut blogin perusteella. Vau teidän reissusuunnitelmat kuulostaa upeilta! Ja kolme kuukautta on vielä ihan pitkä aika! :)

      Poista
  2. Voi kuinka toivoisin, että kirjoittaisit ainakin kaikista tuntemuksistasi, myös niistä huonoista ja ongelmista mitä eteen tuleekaan. Kirjoittaisitko sitten täällä tai muualla, haluan elää sun matkassa lueskellen blogiasi:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Satu voi kiitos sinulle, olipa mukava kuulla tällaista palautetta :) Toki kaiken otan aina vastaan, mutta tällainen tuntuu aina mukavalta!

      Poista

Kiitos kun kommentoit, piristit päivääni! :)