maanantai 28. toukokuuta 2012

Sinä poljet, minä ohjaan.

Sinä poljet, minä ohjaan. Toinen elää päivä kerrallaan, toinen suunnittelee. Välillä sitä meinaa väistämättä ajautua törmäyskurssille tällaisessa elämäntilanteessa. 

Olen ollut aina kova suunnittelemaan ja organisoimaan. Tykkään järjestää juhlia, synttäreitä, kirjoitella to do-listoja, töissäkin pidän ajantasalla lähes kymmentä eri exceliä. Olen tyytyväinen kun minulla on langat käsissäni ja tiedän edes suunnilleen mitä on tulossa, mitä odottaa. Haluan pitää jonkinlaisen kontrollin elämässäni ja se näkyy tietysti myös työssä. Ei ole vain yksi kerta kun töissä on naureskeltu sille, että värikoodaan sähköpostiviestini.. ;) Kontrollia sekin. 


Elämme hieman hassussa elämänvaiheessa. Tavallaan risteyksessä. Pitäisi tehdä kahta ihmistä liikuttavia päätöksiä, isoja ja odotettuja päätöksiä. Saada aikataulut pelaamaan ja sovittaa tähän kaikkeen vielä minun gradu ja matka. Ei ole helppoa. Nyt on ollut pakko elää päivä kerrallaan, odottaa mihin suuntaan asiat liikkuvat, jos liikkuvat. 

Langat eivät siis tällä hetkellä ole todellakaan käsissäni ja sekös ketuttaa. Josko tällä viikolla oltaisiin jo hieman taas viisaampia?  

Kuva lainattu.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kun kommentoit, piristit päivääni! :)