tiistai 22. toukokuuta 2012

Retki.

Tässä se nyt on - tuleva uskollinen ystäväni ja viiden kuukauden vaatekaappini. Kokoa 45 + 15 litraa. Retki-merkiltään.


Taas on siis yksi kohta vähemmän to do-listalla, sillä poikaystävä oli käynyt ystävällisesti noutamassa Hobby Hallista minulle tämän rinkan. Olin aluksi sitä mieltä, että haluaisin olla itse mukana, mutta onneksi kaikki meni nappiin ja rinkka oli oikeastaan parempi kuin kuvittelin. Se tuntuu tosi hyvältä selässä, on kevyt selässä, siitä löytyy vaikka minkälaista säätövaraa, on sadesuoja ja taskuja vaikka muille jakaa. 


 En voisi olla siis tyytyväisempi ja se on kai se pääasia! :)

4 kommenttia:

  1. Hienoa että sait rinkan hankittua! :) Toi kokokin on juuri sopiva, eli mahtuu tarpeeksi tavaraa mutta ei ole liian iso (mulla on samankokoinen). Ja munkin rinkka on oranssi :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hei jee kiva kuulla että tuolla koolla pärjää :) Vähän nimittäin mietin, että onko tuo liian pieni mutta toisaalta voi olla etten olisi jaksanut kantaa ismopaa, ainakaan täytenä :)

      Poista
  2. Hei, mitä maksoi?:) Mun pitäisi myös hankkia hyvä, mutta halpa, rinkka.. :P

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tuo oli halvin rinkka mitä olen itse tähän mennessä löytänyt ja hintaa sillä oli 69€ :)

      Poista

Kiitos kun kommentoit, piristit päivääni! :)