maanantai 26. maaliskuuta 2012

Yllätetty!

Olen vieläkin aika hämilläni. Poikaystävä tuli viime viikolla eräänä iltana iltavuorosta kotiin paketti kainalossa. Ja se paketti oli minulle :) Olisi saanut kyllä säästää sen synttäreihini, mutta toisaalta eihän hyviä yllätyksiä voi pihdata. :P

Ihana mustaa satiinia oleva bilemekko kivoilla yksityiskohdilla
Ihanat bikinit!

Mies, joka aina itkee kuinka paljon minulla on laukkuja ja vaatteita, tilaa minulle niitä lisää. Ihana! Kuka väittikään, että ainoastaan naiset ovat epäloogisia?

 Toiset ihanat bikinit. Niskan takana menee kultainen ketju.

Paketista löytyi vaikka mitä ihanaa! Minua on tässä viime aikoina hemmoteltu niin paljon, että olen ihan pyörällä päästäni. 

 Ihana laukku!

Nyt vaan tarvittaisiin baari-ilta ja matka etelään, niin nuo kaikki pääsisivät käyttöön! ;)

8 kommenttia:

  1. Yllätyksiä on ihana saada, mutta niitä pitää muista myös antaa ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä en tiennytkään että saadessaan synttärilahjoja niitä pitää myös samalla antaa ;) Toki A saa elokuussa oman lahjansa, on aina saanut.

      Poista
  2. Ihania juttuja! Saat kyllä aina niin huippuja yllätyksiä :D

    VastaaPoista
  3. No niinpä :) Mä en ole puoliksikaan yhtä hyvä keksimään yllätyksiä. Tosin nyt on pakko tsempata elokuussa kun eräs täyttää pyöreitä :)

    VastaaPoista
  4. Olisin varmaan itse kysynyt ensin, että mitä pahaa on tullut tehtyä. ;)
    Ei sentään. Ihana mies! Tuollaiset yllätykset ovat kyllä ikimuistoisia.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hihi, kyllä mäkin ehkä muuten, mutta en synttärilahjan tapauksessa :P

      Poista
  5. Mut eihän ne synttärit nyt vielä ollu? Vai lukeeko mun kalenterissa väärin.....

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei lue sun kalenterissa väärin, ensi viikolla ne ovat virallisesti :) Mutta kai A halusi antaa lahjan etukäteen, sillä hän on ensi viikolla iltavuorossa töissä, joten synttäreitä ei juhlita oikeana päivänä kuitenkaan...

      Poista

Kiitos kun kommentoit, piristit päivääni! :)