sunnuntai 11. maaliskuuta 2012

Kutsu kera apinoiden.

Minulla on tosiaan ensi kuussa synttärit, mutta valitettavasti siihen aikaan minulla on jälleen kerran jäätävä koulujuttujen suma, joten paljon en ehdi juhlia. Ajattelin kuitenkin kutsua isovanhempani ja tätini meille kylään. Juhlien lomassa uutta asuntoa myöskin ihmettelemään. Vaikka aina kun meillä on vieraita, niin bokseri on kyllä se huomionkeskipiste...


Apinat ovat söpöjä ja kohta pääsenkin taas ihmettelemään niitä ihan livenäkin, jee! Kutsustakin löytyy löytyy noita suloisia veijareita. Synttäreitäni vietetäänkin tällä kertaa perinteisten kahvittelujen sijaan aamiaisbrunssin merkeissä. Myönnetään, ei ole niin herkkua herätä aikaisin aamusta laittamaan tarjottavia, mutta aamiasbrunssi on vaan niin kivan erilainen :) Saa kaikkia ihania herkkuja! Nam!


Ensi vuonna tulisi mittariin sitten jo 25 vuotta. Saas nähdä missä niitä synttäreitä juhlitaan vai juhlitaanko lainkaan. En nimittäin yhtään tiedä olenko tuolloin jo Suomessa, lentokoneessa vai Afrikassa. Vähän on kutitellut sellainenkin idea, että poikaystävä tulisi minua "puolimatkaan" vastaan eli näkisimme jossain Euroopan kaupungissa ja juhlisimme jälleennäkemistä ja mun synttäreitä ihan kahdestaan. Toisaalta oma kotikin voi olla kyllä tuolloin erittäin kova juttu, tiedä häntä. 

2 kommenttia:

  1. Voi vitsit, sä oot nuorempi kuin luulin.. tai siis ei niinkään ulkonäön, mutta juttujen perusteella, huom, tunnut vanhemmalta! :) mulla tulee mittariin tänä vuonna jo 26... huih!

    VastaaPoista
  2. Laapa: Hih, no onneks oon nuorempi :D Muutenkin kauhea ikäkriisi aina. :) Mutta onhan se toisaalta kiva vaikuttaa vanhemmalta ja olla silti "nuori" :P

    VastaaPoista

Kiitos kun kommentoit, piristit päivääni! :)