tiistai 13. maaliskuuta 2012

Kaksi kauneinta mekkoani.

Nyt vasta näin muuton yhteydessä sain ostettua parhaimmille mekoilleni pukupussin ja laitettua ne siististi kaappiin. Olisi pitänyt kyllä tehdä tuo jo aikapäiviä sitten, sillä haluan noiden mekkojen pysyvän hyvinä. Ne ovat niin kauniita ja täynnä upeita muistoja. Kuvailin teille kaksi kauneinta mekkoani..

Ensimmäinen on ostettu vuonna 2007 tai 2008 Vero Modasta. Vietimme tuolloin upean juhannuksen poikaystävän kanssa Naantalin kylpylässä ja halusin juhannusaatoksi jotain spesiaalia päälle. Tuo juhannus on muuten ehkä ollut yksi parhaimmista. Ja tuo mekko on vaan niin upea! Harmi vain, että se on valkoinen enkä voi laittaa sitä päälleni toukokuussa oleviin häihin. 


Toinen mekoista on ylioppilasmekkoni vuodelta 2007. Merkiltään se on Rill's ja materiaali on 100% silkkiä. Tykkään ihan mielettömästi tuosta hennosta väristä ja muhkemmasta helmasta. Upea mekko kerrassaan! Onneksi äiti suostui ostamaan sen minulle, vaikka olihan se kieltämättä hieman hintava. Mutta olin kyllä raatanut lukiossa sen eteenkin! :D 

 Sorry oli pakko sensuroida nassu kun vihasin niin mun silmälaseja!

2 kommenttia:

  1. Upeita mekkoja molemmat! Mun mielestä tuo ylppärimekko on hieman kauniimpi tosin en tuota valkoista en ole nähnyt sun päälläsi.

    Mullakaan ei ollut kovin halpa ylppärimekko, hintaa yli 200egeä mutta äiti maksoi kun oli luvannut ja sanoi että pitää sen olla täydellinen ja se kyllä oli! Värinä oli tietenkin vaaleanpunainen.. ;)

    VastaaPoista
  2. Reetta Kiitos kiva kuulla että tykkäät! :) Mä en itse asiassa oikein edes tiedä kumpi noista on se mun ultimate favorite, mutta kai se on tuo ylppärimekko :)

    VastaaPoista

Kiitos kun kommentoit, piristit päivääni! :)