lauantai 25. helmikuuta 2012

Viimeinen ehtoollinen ja vielä yhdet!

Saatoin ehkä tänään aamulla raahata äidinkin sinne Mekan aleihin, joista kerroin enemmän eilisessä postauksessa. Pakko hyödyntää kyllä noin huippualet ja vielä kun oli kaikissa kengissä omaa kokoakin jäljellä! Äiti osti itselleen kolme kengät, lähinnä kesää ajatellen ja sain vielä itsekin yhdet ihanat kesäkengät :) Sisäpohja aitoa nahkaa, kyllä kelpaa. Neljät kengät maksoivat 90€, joten ei todellakaan paha. Kiitos vielä äiti!


Tämä on nyt tosiaan meidän viimeinen viikonloppu täällä vanhassa kodissa. Viimeistä ehtoollista vietetään myöskin tänä viikonloppuna, sillä alkuviikosta tuskin tulee iltaisin laitettua ruokaa. Tai ainakaan syötyä kotona..istuen ihanan valkoisen pöydän ääressä, ikkunasta tuttua pihakoivua ja laskeutuvia lentokoneita katsellen..samalla ehkä vähän haaveillen.. 


Viimeisen ehtoollisen ruuaksi valikoitui tacoja vihannes- ja jauhelihatäytteellä. Niin mun herkkua! 

4 kommenttia:

  1. Ihanat ja tyylikkäät kengät! Ruokakin näyttää todella herkulliselta :)

    Niin ja voi kun mä tykkäisin katsella kodin ikkunasta laskeutuvia lentsikoita, oon kovin kiinnostunut niistä vaikka lentämistä pelkään. Pitäisiköhän alkaa lentäjäksi ;D

    VastaaPoista
  2. Reetta: Kiitos Reetta! :) Me asutaan tosiaan sen verran lähellä Helsinki-Vantaan kenttää että sinne menevät ja sieltä lähtevät koneet kuulee ja näkee :) Mä oon kanssa aina tykännyt lentokoneista, niin tää on sen suhteen kiva paikka asua :) Lentäjä vois kyllä olla kiva ammatti!

    VastaaPoista
  3. Teidän keittiössä oli kyllä aina niin mukava istua, hyviä muistoja :) Ja NAM mitä tacoja!

    VastaaPoista
  4. Hanna: Totta :) On tullut aina istuttua siellä vieraiden kanssa :) Se oli mun lempipaikka tässä kodissa!

    VastaaPoista

Kiitos kun kommentoit, piristit päivääni! :)