torstai 16. helmikuuta 2012

Sanoinko mä jotain puolivuotta sitten?

On se vaan jännä ja kumma asia kuinka elämäkin toistaa itseään. Enkö juuri abouttirallaa puolivuotta sitten kironnut koulu+kokopäivätyö-comboa ja tadaa, tässä sitä ollaan taas! Yllättikö? Minua ei! Johan tuossa olikin letkeän rentoa kuukauden päivät. No, nämä ovat niitä kuuluisia omia valintoja! 

Ei vaan, en kyllä valita. Täytyy kääntää tämä kaaos vain positiiviseksi - olen ihan huippu työssä tällä hetkellä ja rämmin läpi viimeisiä kursseja yliopistossa. Loppu siis häämöttää! Olen etenkin tuosta työstä kyllä onnellinen. En olisi ikinä uskonut hyppääväni tässä vaiheessa niin isoihin saappaisiin, joissa nyt olen. Välillä kyllä hirvittää, mutta jos neljä (!) haastattelijaa on todennut minut sopivaksi, niin ei kai auta kuin uskoa heitä. Ajan kanssa tästäkin tulee hyvä. Kyseessä on siis ainakin näin aluksi puolenvuoden pesti, mutta jotenkin minusta tuntuu että tämä tulee vähän venähtämään. Siinä vaiheessa kun minua rekryttiin tuohon, niin kyseessä oli ihan "vain" Suomen toimintoja koskeva juttu, mutta sitten yhdessä yössä siitä tulikin kansainvälinen. Kauhean kiva. No, ulkomaanreissuja saattaa olla tiedossa.. ;) Ja siis tosiaan niinkin jännittäviin maihin kuin Ruotsi ja Saksa, haha. 


Vielä kun tähän yhdistetään muutto+kotityöt+gradu, niin en uskalla edes ajatella siitä syntyvää soppaa! Gradun tekeminen alkaa ihan konkreettisesti kohta, tämän kuun viimeinen päivä on ensimmäinen tapaaminen ohjaajan kanssa - jännää!  

6 kommenttia:

  1. Paljon onnea mahtavan kuuloisesta työpaikasta! Olet sen varmasti ansainnut. Tsemppiä myös Gradun kanssa. Älä vaadi itseltäsi ylisuorituksia vaan muista rentoutua välillä :)

    VastaaPoista
  2. Sulla on kyllä monta rautaa tulessa taas :D Mutta pärjäät varmasti hienosti! Pääasia, että yrittää aikatauluttaa menonsa sillä tavalla, ettei vain stressaannu liikaa. Itse en pystyisi kyllä tuohon kokopäivätyö+
    opiskelut+gradu-yhdistelmään, koska mulle vapaa-aika on jotenkin niin tärkeetä (sen takia tulen olemaan yliopistolla varmaan nelikymppisenäkin, heh...).

    VastaaPoista
  3. oi minkä kuuloinen työ, anna mulle se :D

    ja hei, älä polta ittees loppuun <3

    VastaaPoista
  4. Reetta: Kiitos paljon! :) Täytyisi kyllä tosiaan muistaa välillä rentoutuakkin, mutta pakko saada nämä hommat ensin pois alta..

    Hanna: Niin on juu, kieltämättä! Olishan se kiva jos olisi sitä vapaa-aikaa, mutta mua seuraa aina huono omatunto jos olen vain ja kaikki hommat ovat tekemättä. Toisaalta, ehkä kaikkia hommia ei tarvitsisi aina haalia itselle :)

    Minna: Hih joo voin hyvinkin antaa :D Oon meinaan kyllä niin ulalla tuolla, mutta kai se tästä joskus :D

    VastaaPoista
  5. On sulla tosiaan tassa tekemistä ainakin riittävästi.. :D Mutta ONNEA vielä upeesta uudesta työstä! Ja ihan varmasti olet pätevä siihen, en epäile yhtään :)

    VastaaPoista
  6. Anna: Kiitos ihana! Ihanaa kun ihmiset jaksavat uskoa minuun <3 :)

    VastaaPoista

Kiitos kun kommentoit, piristit päivääni! :)