maanantai 13. helmikuuta 2012

Riiooo!

Eilen oli kiva sunnuntai-ilta! Ne ovat yleensä tosi harvassa, sillä täälläpäin sunnuntaimasis on aika yleinen vieras. Ahdistaa kun viikko on vasta alussa ja kalenteri täynnä. Kun maanantaista selviää, niin asiat ovat huomattavasti jo paremmin :)


Illalla kun tulin salilta kotiin, niin kotona odotti leffa ja kasa herkkuja. Ihanaa! Juhlistettiin hieman mun uutta työpaikkaa ja asunnon myyntiä. Leffana oli tällä kertaa Rio, jonka olen halunnut nähdä jo pidemmän aikaa. Papukaijat ovat niin ihania! Ja olihan se ihan älyttömän ihana leffa, suosittelen :) Herkkuina meillä oli sitten mm. ravunpyrstöjä (niin hyvää!) sekä mozzarellatikkuja. Poikaystävä tietää mistä tykkään!


Rio ja Brasilia yleensä voisi olla kyllä mun puolesta meidän seuraava matkakohde. Olihan se viimeksikin jo vahvoilla kun valittiin matkakohdetta, mutta hävisi sitten Afrikalle. Meidän molempien haaveena on päästä Rioon, joten eiköhän me tässä sinne sitten joskus mennä :) Mua kiinnostaisi jonkinlainen reppureissu, mutta saa nähdä mitä mieltä tuo toinen on. Tietääkö joku muuten milloin sinne kannattaisi matkustaa? :)

4 kommenttia:

  1. Voi, Rio on kyllä mahtava paikka. Sinne on kyllä päästävä vielä uudestaan :) Parhaimmat säät siellä on silloin kun meillä on talvi. Niin kuin olen varmaan aikoinaan kertonut, niin meidän 2,5 viikon Riossa oleilun aikana oli todella lämmin ja "vain" kahtena päivänä satoi. Ja ajankohta oli siis joulu-tammikuu. Jos haluaa osua sinne jonkun tapahtuman aikaan, niin uusivuosi on tietenkin makea ja helmikuun karnevaalit haluisin ainakin itse päästä joskus näkemään :)

    VastaaPoista
  2. Hanna: Niin mä muistelin, että sä joskus kerroit että juurikin talvella sinne kannattaa matkustaa. No se kävisi kyllä paremmin kuin hyvin :) Uusivuosi olisi kyllä kiva kokea siellä :)

    VastaaPoista
  3. My 2 Pesos: Happy Valentine's day :)

    VastaaPoista

Kiitos kun kommentoit, piristit päivääni! :)