tiistai 7. helmikuuta 2012

Lumille!

Joo, ihan niin kuin sitä lunta ei olisi täällä etelässäkin jo tarpeeksi, tulee ikkunoista ja ovistakin sisään. Pitää sitten lähteä pohjoiseen katsomaan, että josko siellä olisi vähän enemmän..haha. Ollaan tosiaan lähdössä suht isolla porukalla huhtikuun lopulla Leville, joten siellä saattaa oikeastikin olla enemmän lunta kuin täällä. Eikä oikeastaan saata, vaan on. 

 
Tai no, mistäs minä sen tiedän. Enpä ole ikinä käynyt Lapissa talvella, kerran kesällä vain Rukalla. Välillä sitä tuntee itsensä ei-niin-suomalaiseksi. Mahdollisuuksia reissuihin olisi kyllä ollut vaikka muille jakaa, sillä tämä samainen kaveriporukkareissu on tehty niin kauan kuin mäkin olen ollut kuvioissa mukana eli tämä on viides kerta. 



Mulla on ollut siis neljä kertaa mahdollisuus lähteä mukaan, mutta kappas aina on ollut jotain. Jotain, joka liittyy vahvasti yyllä alkavaan sanaan. Yliopisto, huoh. No okei..myönnetään että en ole aina ihan tajunnut sitä ideaa, miksi mun pitäisi maksaa itseni kipeäksi siitä, että pääsen jonnekin vielä kylmempään kuin mitä pääkaupunkiseutu on. Poikaystävä onkin nyt alkanut tukea mua jo hyvissä ajoin, sillä olen saanut uudet toppahousut, pari uutta pipoa, uudet hanskat ja kenkiin laitettavia varpaan lämmittimiäkin löytyy kaapista. :D Sen missiona taitaa olla saada mut ulos sieltä mökistä edes kerran viikon aikana. Voin kertoa, että töitä saa tehdä, haha...

No kaikesta huolimatta, tänä vuonna päätin että lähden mukaan vaikka mikä olisi. Voi olla, että joudun ottamaan koulukirjat mukaan, mutta ainakin olen itsekin mukana menossa! Onneksi töissä sanottiiin, että sen kun vain menet :)

Eli huhtikuussa olisi suuntana Levi - autolla mennään! :) 

PS. Ei varmaan tarvitse mainita etten ole koskaan lasketellut. Poikaystävä on vähän uhkaillut, että se vie mut tohon Talmaan vähän harjoittelemaan. Voi sitä perheriitaa mikä siitäkin seuraisi :)

5 kommenttia:

  1. laskettelu on kivaa, vaikken osaakaan yhtää :) viimeks laskenut joskus 13-15v :p

    VastaaPoista
  2. Voi että, oon niin kade! Hienoa että säkin pääset sinne nyt talviaikaan ekaa kertaa :) Toi Talmassa harjoittelu voi olla ihan paikallaan, mutta yllytän kyllä sua kokeilemaan heti vaan lautailua suksien sijaan! Laskin pienenä aina suksilla, mut 14-vuotiaasta lähtien siirryin lumilautaan ja on niin paljon siistimpää! Sitä vauhdin huumaa ei voita mikään :)

    VastaaPoista
  3. Minna: Toivotaan! :D Mä en kyllä pysy suksilla pystyssä tasaisellakaan, mutta jos se olisi helpompaa mäessä. Aina saa uskotella :D

    Hanna: Mä oon kade teidän ehkä reissusta syksyllä! ;) Jos sä meet mun puolesta Lappiin ja mä lähden J:n kanssa reissuun? Mun mielestä ihan reilua :D Mut joo, saa nähdä kumpiin päädyn suksiin vai lautaan. Lauta sauvoilla vois olla aika kova juttu! :)

    VastaaPoista
  4. Niin, tosiaan "ehkä" reissu ja vasta syksyllä/talvella/liian pitkän ajan päästä :P Melkeinpä voisin lautailunkaipussani harkita tota vaihtokauppaa, heh heh :D

    VastaaPoista
  5. Hanna: Varo vaan kuule ettet joudu oikeesti tohon vaihtokauppaan, haha ;) Huomiseen! :)

    VastaaPoista

Kiitos kun kommentoit, piristit päivääni! :)