maanantai 16. tammikuuta 2012

Välähdyksiä matkalta, osa 2!

Tässä taitaa olla nyt tällä erää viimeinen meidän matkaan liittyvä postaus. Tietysti saa kysellä aina lisää, jos olen unohtanut jotakin kertoa.. :)

Olin fiiliksissä...

kun käytiin neljästi juhlimassa! Afrikassa oli kiva juhlia! Käytiin kahdesti Domino-nimisen baarin rantabileissä, joissa soitettiin reggae-musaa ja lisäksi käytiin Wow! ja Lama Lama - nimisissä yökerhoissa. Tykkäsin etenkin tuosta Wow!:sta tosi paljon! Lama Lamaan mentiin, koska Sam halusi viedä mut Ladies Nightiin - ainoa vaan, että siellä oli noin kolme naista mun lisäksi. :D Ehkä tarkoituksena olikin, että naisille riitti miehiä.

kun uitiin Atlantissa! Se oli vaan niin parasta! Ei haitannut vuorovesi ja ristiaallot polskiessa. Vesikin oli juuri sopivan lämmintä. Tykkäsimme myös leikkiä hotellin vieressä virranneessa joessa. Siinä vesi oli lähes kiehuvaa!
kun käytiin apinapuistossa ja sain syöttää apinoita. Se oli jotain niin hellyyttävää ja söpöä! Kemiat pelasivat ihmis- ja eläinapinoiden välillä :D

Nauroin ääneen...

kun kävin ratsamassa maailman suloisimmalla oripojalla ja laukkasin. Vauhdin hurma rannalla oli niin ihanaa, etten voinut kuin nauraa ääneen! Kestohymykin taisi olla taas päällä :)

kun Sam ja poikaystävä keksivät toisilleen mitä ihmeellisempiä jekkuja. Tätä siis jatkui koko kaksi viikkoa. He mm. piilottivat toisiltaan tavaroita, kisailivat, kaivoivat toisilleen ansoja rannalla ja yrittivät polttaa toistensa hiuksia. Jepjep :D
kun Barracuda-ravintolan tarjoilija jaksoi joka ilta kertoa samat vanhat vitsinsä. Ja minä nauroin niille joka ilta. Osu ja upposi.

Tunsin todellakin olevani jossain muualla kuin kotona...

kun olimme jossain paikoissa ainoita valkoisia ihmisiä.

kun autosta loppui bensa ja sitä lähdettiin hakemaan kanisterilla lisää. Miksi tankata kerralla vaikka 30 litraa kun voi tankata 3 litraa?
kun sain moskiittojen puremia. Minulle niistä tuli ihan hulluja paukamia, jotka kutisivat ja vuotivat. Onneksi samanlaisia oireita ei tule Suomessa.
kun pankkiautomaattia piti koittaa kolme kertaa ennen kuin se suostui antamaan rahaa. Meinasi tulla äitiä ikävä.
kun sain selittää vähintään sen 8 kertaa päivässä, että minulla on kaikki hyvin enkä tarvitse mitään. Ihanaa välittämistä!
kun minua kutsuttiin Boss Ladyksi :D

kun kävimme paikallisilla markkinoilla! Jos menen kotona markkinoille, niin hyvällä tuurilla siellä on 30 ihmistä. Tuolla niitä oli vähintään sen 300. Vastaan tuli niin kottikärryjä, traktori kuin eläimiäkin.
kun halusin käydä baarissa vessassa, niin minut vei sinne kaksi miestä. Ei kotona saa yhtä hyvää palvelua! :D
kun näin lapsien kunnioittavan vanhempiaan.

Kuvat: A.K

1. Voih, kuulostavat nämä fiiliksesi samalta kuin omillakin reissuilla. :) Muutama vuosi sitten meinattiin miehen kanssa ottaa äkkilähtö Gambiaan, mutta menimmekin sitten Madeiralle. Afrikassa olisi kyllä kiva käydä, huoh. :)

2. Niina: Kannattaa kyllä käydä kurkkimassa elämää Afrikassakin, laajentaa kummasti näkökulmia :) Oli ihana paikka tuo Gambia!

Kiitos kun kommentoit, piristit päivääni! :)