sunnuntai 8. tammikuuta 2012

Naiselta naiselle.

Ennen oltiin kaikki päivät yhdessä, usein illatkin. Ja jos ei oltu yhdessä, niin puhuttiin puhelimessa. Nykyisin nähdään ihan liian harvoin, hyvä jos kerran kuussa. Voi veljet, että olikin ihan parasta nähdä eilen ystävää pitkästä aikaa. Puhumista riitti ja riittäisi vaikka vuodeksi eteenpäin. Onneksi mikään ei ole muuttunut, vaikka nähdäänkin harvoin. 

Sain parhaalta naiselta ihanaa hemmottelukosmetiikkaa joululahjaksi. Kyllä nainen vaan tietää, mitä toinen nainen kaipaa. Etenkin loman jälkeen ja näin keskellä talvea hemmottelukosmetiikka on ihan parasta. Ai, ai, oon ihan fiiliksissä. 


Vastalahjaksi annoin hieman toisenlaista hemmottelua. Nimittäin hemmottelua makuhermoille :) Ystävä sai minulta Nestlen Dolce Gusto-kahvinkeittimen ja ainakin ilmeistä päätellen lahja oli aivan oikea hänelle. 

Ehkä seuraavan kerran näemme sitten kahvien merkeissä, minä voin tuoda pullaa mukanani :)  



 PS. Lisäksi poikaystävä toi minulle laivalta tuliaisena L'ooccitanen käsirasvan, jota olen himoinnut jo kauan! Toivottavasti tuo rasva nyt pelastaisi talven kuivattamat käteni! 

4 kommenttia:

  1. Ihanan lahjan sait, Cliniquen tuotteet on niin hyviä ja toimii mulla ainakin todella hyvin.

    VastaaPoista
  2. Reetta: Niin sain juu, itsekin tykkäilen kovasti Cliniquen tuotteista, ovat tosi laadukkaita :)

    VastaaPoista
  3. tuulikki: Joo niin on! Tullut jo testailtua ahkerasti :P

    VastaaPoista

Kiitos kun kommentoit, piristit päivääni! :)