tiistai 17. tammikuuta 2012

Ilmaista haaveilua!

Niina lähestyi minua kivalla haasteella - tämä onkin itse asiassa tämän vuoden ensimmäinen haaste! Kiitos Niina!

"Kerro (ilman materiasyyllisyyttä), mitkä viisi tavaraa ostaisit jos sinulla olisi kaikki maailman rahat. Tämän jälkeen haasta viisi muuta bloggaajaa.“

Täytyy näin alkuun todeta, että vielä viime vuoden puolella olisin keksinyt tähän sataviisimiljoonaa ihanaa juttua, jotka mun olisi ihan pakko saada ja mieluiten heti eikä huomenna, mutta niin..vähän ovat asiat muuttuneet. Toki minulla on vieläkin materiaalisia haaveita, mutta ei kyllä enää samoissa määrin.


1. Ensimmäinen juttu ei ole kovin materiaalinen, pahoittelut siis siitä. Mutta matkaan tahdon mä taas! Mieluusti maailman toiselle puolen...

2. No Audi kiitos ja valkoisena ja automaattina! Olis aika bueno! Sitten kun mä olen joskus rikas..tosin silloin ei ole varmaan enää autoja lainkaan. 

3. Longchampin nahkalaukku. Kyllä mun mielestä maisteritason opiskelijalla pitäisi olla tommonen! :D


4. Asunto olis kanssa ihan kiva. Oma ja kivalla paikalla, ehkä sen parisataa kilsaa pohjoiseen. Väärä suunta, mutta siellä on vaan niin kiva kaupunki...

5. Tää viimeinen on kyllä niin ässä! Joo moottoripyörä! Meillä oli sellainen pari vuotta sitten, ensin en ymmärtänyt siitä yhtään mitään, mutta kun pääsin kyytiin, niin se oli kivaa! Harmi, että poikaystävä myi sen sitten. Ehkä vielä joskus uusiksi?

5 kommenttia:

  1. Audi ja motska kelpais mullekin, toinen löytyy mun luonnostelmasta.. jos sen saisin aamulla ulos ;)

    VastaaPoista
  2. Minna: Haa, jännää! Kumpikohan? Veikkaan moottoripyörää :) Kivaa nähdä sun listaus sitten! :)

    VastaaPoista
  3. Joo toi audi kanssa mulle, sen mersun lisäksi siis. :P Tuon matkan ja talon voisin yhdistää, eli asunto jostain, missä on hieman lämpimämpi ilma kuin täällä Suomessa. Mutta tuota moottoripyörää en allekirjoita. Mies on uhannut, että hän hankkii sellaisen eläkevuosina. Kamalaa. :D Saa ajella sillä sitten yksinään. :D

    P.S. Allekirjoitan myös ton nro 3. Näin on!

    VastaaPoista
  4. Autoista kyllä se Subaru olla pitää. Mulle Subaru Impreza STI kaikilla mausteilla kiitos ja mustana ;)

    Ihania haaveita sullakin. Mutkin on tähän haastettu ja yritän ehtiä tehdä tämän jossain vaiheessa :)

    VastaaPoista
  5. Niina: Jee Audi on kyllä ihan paras! :) Ja ton asunnon ja matkan vois kyllä tosiaan yhdistää, hyvä vinkki! :P Eikä se moottoripyörä kuule niin kamala ole jos on hyvä kuski :D Kyllä hevonen epäluotettavampi on! :D

    Reetta: Ai sä tykkäät Subarusta :) Mä ajelin aina semmoisella yhdessä rallipelissä lapsena :D Kivaa jos säkin teet tän haasteen jossain vaiheessa :)

    VastaaPoista

Kiitos kun kommentoit, piristit päivääni! :)