tiistai 13. joulukuuta 2011

Suoraan kampaajalta, osa 2!

Mä olen rakastunut mun uuteen tukkaan! Ja kaiken lisäksi löytänyt uuden luottokampaajan, ihanaa! Kävin tosiaan eilen töiden jälkeen samaisen Kirsin käsittelyssä, joka laittoi minulle kynnetkin. Sanoin vaan, että haluan vaalean tukan, se ei saa olla keltainen ja haluan näyttää siltä kuin olisin käynyt kampaajalla. Ja sain mitä halusin! :) Ei se sen vaikeampaa ole, jos osaa asiansa.  Saattoi kuulemma hyvinkin olla harjoittelija se edellinen kampaaja, siltä ainakin kuulemma tukkani näytti. :D Enkä voisi olla enempää samaa mieltä...


Ihanaa kun ehdin saada tämän tukkaepisodin pois alta. Sen verran se kyllä kaiversi mieltä, hassu minä! Mutta kun odotukset ja lopputulos eivät kohtaa niin siinä on hieman nieltävää. Nyt olen kuitenkin vaaleampi kuin koskaan ja viihdyn jo hyvin tukassani! Hieman tuntuu vielä hassulta katsoa peiliin, koska muutos on nyt kuitenkin niin selkeä. Vielä kun saan kivan brunan pintaan, niin ai ai... :P

Ja tämäkään ei (valitettavasti) ollut maksettu mainos. Tiedän vaan nyt itsekin kantapään kautta miltä tuntuu lähteä kampaajalta itku kurkussa. Ja nyt kun on hyvä tukka, niin sitä on helppo hehkuttaa!

9 kommenttia:

  1. Huh, oon helpottunut sun puolesta! Onneksi tilanne korjaantui ja on tuo väri kyllä huomattavasti parempi :) Hassua kyllä, että mä aina miellän sut niin vahvasti tummahiuksiseksi ja nyt ootkin blondi :D Vitsi kun mäkin uskaltaisin joskus kokeilla eri hiustyylejä, esim tummaa väriä tai jotain...

    VastaaPoista
  2. Se on upea! Ihanaa, että asia saatiin hoidettua kuntoon. =))

    VastaaPoista
  3. Hanna: Kiitos ihana Hanna! :) Mä oonkin ollut pitkään brune mutta oon jo hetken haudutellut tätä puolen vaihtoa :) Mun mielestä mä näytän nyt paljon kiltimmältä :)

    RagDoll: Kiitos! <3 Oli joo helpotus saada lopulta kiva tukka!

    VastaaPoista
  4. No nyt se on vaalee :) Ja reisussa vielä kuule vaalenee! :p

    VastaaPoista
  5. Minna: No niin on! :P Toivottavasti joo vielä vaalenis, mutta kunhan ei vaan palais pahasti...

    VastaaPoista
  6. Hyvä että hiusasia kerkesi kääntymään parhainpäin ennen reissua! :) Itsellänikin on vaaleat hiukset ja värjäysten välissä pidän väriä yllä kahdella hopeashampoolla (Bonacuren ja Fudgen) ja hoitoaineilla (KC:N color mask). Lisäksi pesun jälkeen suihkin aina silver mistiä, joka on hiuksiin jätettävä aine. Väriltään violettia, tuntuu vähän hassulta sitä suihkia, mutta taittaa keltaisuutta hyvin pois. :)

    VastaaPoista
  7. Viivi: Kiitos taas hyvistä vinkeistä! :) Sullakin onkin tosi kiva tukka aina! :)

    VastaaPoista
  8. Jee, kiva että hiusasiat on nyt kunnossa, ja tosi kivan väriset hiukset kyllä saitkin :)

    VastaaPoista
  9. Anna: Kiitos kaunis sinulle! :) Mä viihdyn kyllä nyt tosi hyvin plondina! :P

    VastaaPoista

Kiitos kun kommentoit, piristit päivääni! :)