torstai 8. joulukuuta 2011

Kynnet.

Nyt mulla on ensimmäistä kertaa elämässäni nätit kynnet, jee! :) Kävin siis laitattamassa geelikynnet itselleni. Ostin Facediilistä lahjakortin, joten tämän kokeilun sain suht halvalla. Tosi kiva kun mahdollisuus tällaisiin kokeiluihin - ei menetä omaisuuksia, jos ei tykkääkään!

Kävin siis Ms Hehkussa Annankadulla ja en voi muuta kuin kehua paikkaa ja etenkin Kirsiä, joka teki kynnet minulle (tämä ei ole maksettu mainos). Hyvää osaajaa on kiva hehkuttaa! Kirsi teki minulle alla näkyvät kauniit kynnet:


Omat kynteni olivat kuulemma niin hyvässä kunnossa ettei niihin tarvinnut laittaa lainkaan tippejä eli vain pelkkä geeli. Kynnen oma pituus siis riitti. Oli jotenkin jännä kuulla, että kynteni ovat hyvässä kunnossa - sen verran monta vuotta niitä kuitenkin pureskelin lapsuudessani...

Kynnet koristeltiin lopuksi ranskalaisella manikyyrilla, valkoisella hileellä sekä nimettömiin laitettiin timantteja. Tykkään! Just sellaiset mitä halusinkin :) Kyllä nyt kelpaa viikon päästä lähteä lomalle!  

Huomenna sitten kampaajalle! Kyllä musta vielä kaunis saadaan! 

10 kommenttia:

  1. Ihanat! Tosi kauniit kyllä :) Itse täällä katselen näitä rumiluksiani, kun otatin geelit syksyllä pois. Mut ei ne sopinut mun menooni :)) Muuten kyllä ihanat ja helpot!

    VastaaPoista
  2. Cherry: Kiitos, kiva kuulla että tykkäät! :) Mä en voi muuta kuin tuijotella näitä koko ajan :D

    VastaaPoista
  3. Oi ihanat kynnet sait! Kyllä tosiaan nyt kelpaa lähteä reissuun! :)

    VastaaPoista
  4. Reetta: Eikös vaan! Toivottavasti nämä nyt vaan pysyisi kauniina :)

    VastaaPoista
  5. Onpas nätit kynnet! Nimenomaan luonnollisella tavalla kauniit. Ja hyvä että on omat kynnet kyseessä niin ei tarvii totutella pituuden muuttumiseenkaan :)

    VastaaPoista
  6. Hanna: Kiitti! :) Ja totta tuo pituus, mä meinaan vähän jännitin kyllä että mitäs jos se tyyppi haluaa tehdä metriset kynnet enkä saa sitten tehtyä yksin enää mitään :D

    VastaaPoista
  7. tuulikki: :) Kyllä A saa musta vielä naisen joku päivä :)

    VastaaPoista
  8. Tulipas niistä nätit! Ihanan klassinen, mutta silti sopivasti vipinää. =)

    VastaaPoista
  9. RagDoll: Joo nämä onnistuivat, toisin kuin tukka :) Mä tykkään kovasti!

    VastaaPoista

Kiitos kun kommentoit, piristit päivääni! :)