torstai 17. marraskuuta 2011

Koko setti.

Ensi kuussa ennen reissua minua odottaa koko setti! Niin siis kaunistautuminen matkaa varten - melkeinpä päästä varpaisiin! Olin jo aiemmin päättänyt, että haluan kerrankin panostaa ennen matkaa, niin että voin tuntea itseni erityisen kauniiksi. :) Kieltämättä on nimittäin meinannut puskea hieman stressiä siitä, että yhtäkkiä pitäisi heittää kaikki mukavan peittävät villa- ja muut paksut vaatteet olohuoneen nurkkaan ja olla vain bikineissä. Huhheijaa! Ei silti! En valita, parempi nimittäin niin!


Mitä se koko setti sitten meinaa? Ensin varasin itselleni perjantaille kampaajan, Citydealin lahjakortilla tietty. Sen lisäksi olin pantannut valmistujaisistani asti lahjakorttia kauneushoitolaan, juurikin tätä matkaa ajatellen. No,varasin sillä itselleni lauantaiksi vartalohoidon. Kyseessä on siis noin tunnin kestävä Toxic-hoito, jonka tarkoituksena olisi poistaa rintojen alta polviin asti kuona-aineita. Ajattelin kirjoitella sitten kokemuksia siitä jälkikäteen! ;) Mutta innolla odotan!


Näiden kahden lisäksi varasin vielä torstaille kynsiajan itselleni. Ajattelin siis ensimmäistä kertaa elämässäni laitattaa geelikynnet! Jännää! Onneksi on mies raahaamassa matkalaukkua.. ;)

Eli torstaina, perjantaina ja lauantaina ennen matkaa minulla on jokaisena päivänä joku ihana hoito! En niin jaksa odottaa! Ihanaa koko tämän karsean syksyn jälkeen ja ihanaa kun voi rentoutua jo ennen matkaa. Ja onpa poikaystävälläkin sitten toivottavasti nätti nainen kainalossa... ;)

Kuvat lainattu.

4 kommenttia:

  1. Kuulostaa ihanalta!

    Mä oon myös aina haaveillut siitä että ennen aurinkolomaa ehtisi ja pystyisi sijoittamaan kaunistautumiseen. Olisi niin ihanaa lähteä reissuun sillain. Ehkä vielä joku kerta minäkin :)

    VastaaPoista
  2. Reetta: Eikös vaan! Kannattaa kyl katsella esim. Citydealista niitä lahjakortteja, säästää pitkän pennin :) Enpä mäkään tuota toteuttaisi jos normaalit hinnat pitäisi maksaa...

    VastaaPoista
  3. oi oi oi ihanaaa nautintoa :)
    mä ajattelin kans ennen joulua laitattaa kynnet, tosin kestolakkaukset vain :)

    VastaaPoista
  4. Minna: Todellakin juuri sitä ;) Mäkin ajattelin kyl joskus kokeilla kestolakkausta, kuulostaa niin simppeliltä :)

    VastaaPoista

Kiitos kun kommentoit, piristit päivääni! :)