perjantai 11. marraskuuta 2011

Karvahuppu ja kaikki.

Tämä takki oli oikea löytö! Olen jo pidemmän aikaa haaveillut muusta kuin mustasta takista. Minulla kun on usein mustien kenkien lisäksi mustat housut päällä ja yleensä olalla on vielä musta laukku, niin meinaa mennä välillä hieman tummaksi. 


Ilahduinkin kun näin tämän karvahuppuisen, vaalean ja hieman kiiltäväpintaisen takin H&M:n nettikaupassa. Alkuperäinenkään hinta ei ollut paha, mutta onnekseni minulla oli vielä käyttämättä yksi -50% koodi, joten sain takin omakseni parillakympillä. Not bad! 


Takki oli käytössä tänään ensimmäistä kertaa ja tykkäsin kovasti. Ihanan lämmin, sopivan kokoinen ja kaunis. Ei siis mikään teltta! Vyötäröllä kulkee kiva vyö, joka kiinnitetään metallisella soljella edestä. Tykkään!

3 kommenttia:

  1. Onpas lämpimän ja nätin näköinen! :) Ja aika hyvään hintaan satuit saamaan ton!
    Munkin mielestä on kiva jos talvisin on jonkun muun kuin mustan värinen takki, koska tuntuu että ihmiset on välillä talvisin yhtä suurta liikkuvaa mustaa massaa tummissa takeissaan. Sen lisäksi mulla on pakkomielle siihen, että jos pidän mustia housuja niin en viitsi pitää samaa aikaa mustaa takkia :P

    VastaaPoista
  2. On kyllä pehmoisen ja lämpimän näköinen. Karvahuppu on kohta kova sana, kun ilmat tästä vielä vähän kylmenee.

    VastaaPoista
  3. Hanna: Kiitti! :) Toi oli kyllä yllättävän kiva, yllätyin itsekin positiivisesti :) Ja tiiäkkö mulla on vähän sama homma, että tuntuu tyhmältä pitää samaan aikaa mustaa takkia mustien housujen kanssa :D

    Kaisa: Niin totta kyllä joo! :)

    VastaaPoista

Kiitos kun kommentoit, piristit päivääni! :)