lauantai 15. lokakuuta 2011

Uusi treenikamu.

Olen jo pidemmän aikaa haikaillut sykevyön tai -mittarin perään. Olen tainnut kirjoitella haikailuistani teillekin. Jotenkin tuntuu, että jonkinlaisen mittarin avulla saisi potkua treeniin ja toisaalta pystyisi myös kätevästi treenaamaan oikeilla sykealueilla.

Kuntosalilla jossa käyn, onkin käytössä Suunnon-järjestelmä, joka toimii esim. spinningissä niin, että kun sinulla on sykevyö, niin tunnin aikana syke ja prosentit maksimista heijastuvat videotykin kautta seinälle. Sykkeet on koodattu nimimerkkien avulla, joten ei tarvii pelätä että joku tunnistaisi :) Itse olen jo pidemmän aikaa haaveillut, että pääsisin itsekin seurailemaan sykkeitäni spinningin aikana. Tällöin hyötyisi enemmän esim. rasvanpoltto-tunnista, sillä siinähän syke ei saa nousta liian korkealle, muuten ei rasva pala. 


Eilen sitten kävin vihdoin hommaamassa itselleni tällaisen Suunnon Dual-vyön, joka on tosi näppärä ja helppo käyttää. Pakkohan sitä oli siis jo heti eilen käydä testaamassa!! :) Ei tuntunut myöskään pahalta päällä. 

Jokaisen treenin jälkeen saan automaattisesti tiivistelmän treenistäni sähköpostiin - kuinka kätevää! Ainakin omasta mielestäni tuossa tiivistelmässä asiat on esitetty tosi selkeästi. Tällaiselta näytti eilinen, tosi kevyt treenini: 

 

PS. Käy säkin äiti hommaamassa tällainen, nää oli vielä jäsentarjouksessa! 

3 kommenttia:

  1. heei, minäkin ostin eilen suunnon =)

    VastaaPoista
  2. vai pitäisikö se sanoa suunton? :D

    VastaaPoista
  3. Minna: Aika hyvä sattuma sitten! :) Mä olen ainakin ollut tyytyväinen omaani :) Ja mä sanoisin että se on Suunnon :)

    VastaaPoista

Kiitos kun kommentoit, piristit päivääni! :)