keskiviikko 12. lokakuuta 2011

Töissä.

Nyt olen ollut kolme päivää uudessa työssä ja olen kyllä niin innoissani tuosta! Meillä - siis minulla ja toisella myöskin tällä viikolla aloittaneella, on koko viikko perehdytystä eli aika rankkaahan tämä on kun pitää kahdeksan tuntia päivässä opetella täysin uusia asioita. Kummasti sitä kuitenkin jaksaa kun on mielenkiintoisia juttuja ja mukavia ihmisiä :) Hassua muuten olla jälleen nuorin työpaikalla!

 Tämän päivän asu, tosin toimistolla en pitänyt tuota villatakkia.

Täytyy kyllä sanoa, että tämä työpaikka on kyllä aika huikea loikkaus ylöspäin verrattuna aiempiin töihini. Meillä on ihan oikeasti perehdytysohjelma eikä perehdyttäminen ole vain sellaista, että tässä on tämä ja tämä, koita hei pärjäillä. Tällaistakin on nähty! Sellaisesta ei jää ainakaan itselleni hyvä ja turvallinen olo. Tietysti tämä perehdytyskin olisi hieman helpompaa, jos olisi käyttänyt enemmän mm. Exeliä :) Outlookinkin avasin eilen ensimmäistä kertaa elämässäni. Miksei koulussa opeteta mitään hyödyllistä?! 

Niin se koulu. Yritän tässä nyt samalla saada myös opintoja eteenpäin eli kun menen yhdeksään töihin aamulla, niin herään viideltä, että ehdin opiskella. Tulee siinä päivälle mittaa. Lisäksi viikonloput pitäisi myös opiskella, mutta eiköhän tästä selvitä. Pakko selvitä! 


PS. Kerroinko jo, että mulla on oma työhuonekin!! :P

PP.S Kyllä osaa olla pieni maailma! Mun työkaveri (se joka aloitti samaan aikaan) tuntee poikaystävän ja mun kaks kaveria sekä tän työkaverin poikaystävä on ollut mun rinnakkaisluokalla :D Ja ollaan siis kaikki eri puolita Suomea lähtöisin. Ei voi kuin ihmetellä...

7 kommenttia:

  1. hah! :D minäkin olen työpaikan nuorin, mälsää!

    ja meidän koulussa opeteltiin koko office paketin perusteet ;)

    VastaaPoista
  2. Kyllä sekin aika tulee vielä että te ootte työpaikan vanhimpia, sit se vasta mälsää onkin.. :D

    VastaaPoista
  3. Ihanaa kuulla että työt on alkanut hyvin! Olinkin jo kuumeisesti miettinyt, että miten sulla on lähtenyt kaikki käyntiin siellä, joten tää postaus tuli juuri hyvään saumaan :)
    PS. Oon vähän kateellinen tosta työhuoneesta... Kelpais kyllä! :)

    VastaaPoista
  4. Minna: Mäkin haluan sitten teidän kouluun :) Kyllä PP ja Word on ihan jees, mutta ei Excel tai Oulook. Ainakaan vielä :D

    Ande: Eikä oo, kun sitten saa pomottaa kaikkia! :P Sulla on ikäkriisi, reppana. En saa enää kiusata sua <3

    Hanna: Hei saa mulle soitella tai lähettää viestiäkin ;) Hassu! Mun pitäis muuten laittaa sulle viestiä niistä Lauran tupareista! Oma huone on ihan jees, tosin vielä en ole ehtinyt olla siellä paljoa..

    VastaaPoista
  5. Kyllä meillä on opetettu peruskoulussa officen käyttö ihan kaikille. Yläasteella vaan suurimmalla osalla saattoi olla muuta tekemistä atk-tunnilla kuin kuunnella opettajaa. :) Onnea uuteen työpaikkaan!

    VastaaPoista
  6. Onnea uudesta työpaikasta!

    Mua nauratti kun pitkään olin aina nuorin työpaikoilla, en ole enää :D Tai siis vielä kesätyöpaikassani tänä kesänä olin nuorin mutta nyt uudessa paikassa en ole.. No ikääkin alkaa olla jo se 24 niin ei voi olla enää nuorin :D Nauti siitä että saat olla paikan nuorin :)

    Hassua, mä olen aina käyttänyt työpaikallani Outlookkia ja Exceleitä yms kun toimistotöissä olen ollut.

    VastaaPoista
  7. Hanilo: Kiitos! :) Siis joo kyllä meillekin on opetettu kaikki peruslaskukaavat yms. mutta tuollainen yritystason Excel on hieman laajempi ja ainakaan yliopistolla meillä ei ole ollut oikein mitään Exceliin liittyen..

    Reetta: Kiitos sinullekin! :) Mulla on helppoa olla nuorin vielä monta vuotta, tuolla alalla kun pitää olla jo jonkun verran koulutusta, niin eipä sinne oikein alle 20-vuotiaat pääse. Mä oon ollut aina töissä tyyliin kaupan kassalla, niin eipä oo noi ohjelmat tulleet kovinkaan tutuiksi :/

    VastaaPoista

Kiitos kun kommentoit, piristit päivääni! :)