lauantai 8. lokakuuta 2011

Selviytymispussukka.

Tällaista olisi tarvittu eilisen päivän tentissä, jotta siitä olisi selvitty hengissä! Ei vaan...Halusin esitellä teille "selviytymispussukkani", joka on hieman eri variaatoilla kulkenut mukani jo vuosia. Ehkä joku teistäkin saa tästä vinkin. Tällä hetkellä pussukka sisältää seuraavia juttuja:

  • Laktaasi-pillereitä. Olen tiedettävästi laktoosille allerginen.
  • Buranaa - päänsärky voi iskeä milloin vain.
  • Siteitä
  • Muovipussin. Tämä oli alunperin paniikkihäiriöitä varten, sillä silloin kohtaus iskee niin saatan ihan hyvin oksentaa vaikka keskellä junaa.Mutta onhan se tietty kätevää muutenkin, että mukana kulkee aina yksi muovipussi.
  • Berocca-tabletti. Flunssan ensioireisiin, käy myös piristykseksi!
  • Samarinia. Näitä lainailee ihmiset multa aika säännöllisesti ;)
  • FAST:in proteiinipatukka, jos nälkä sattuu yllättämään.
  • Kynä, sitä voi tarvita milloin vain.
  • Hiuspompula.
  • Ripsiharja. Tämä on jäänyt niiltä ajoilta kun minulla oli pidennykset.
  • Rescue Remedy Spray - tarkoitettu avuksi niihin paniikkikohtauksiin. Toi on täysin luonnollinen tuote, ei siis mikään lääke. Enkä ole varma, onko koko juttu psyykkinen, mutta toimii hätätapauksessa!
  • Kaksi hajuvettä näytekoossa (erittäin käteviä!): Escadan Into the blue ja Escadan Absolutely me. 

    Itse olen ainakin kokenut pussukan enemmän kuin käteväksi! :) Kun tavarat ovat yhdessä paikassa, niin ne on helppo siirtää tarvittaessa laukusta toiseen. Lisäksii katsokaa mikä määrä tuossa on kuitenkin tavaraa! Jos jotain vielä lisäisin, niin se voisi olla hieman rahaa tai vaikkapa hiusharja..

    6 kommenttia:

    1. Ikävä kuulla, että kärsit noista kamalista paniikkikohtauksista.
      Minulle alkoi oireita ilmetä ensimmäisen poikaystäväni aikoihin, joka oli kovin paha narsisti. Kun erosin, alkoivat oireet hiljalleen hiipua. Valitettavasti joskus jonkun kamalan asian yllättäessä, saatan edelleen joutua paniikkiin ja alkaa täristä ja hyperventiloida. Onneksi näissä kohtauksissa on ollut jo vuosia väliä.
      Huomasin, että oma hyvinvointi ja seura vaikuttaa paljon asiaan.

      VastaaPoista
    2. RagDoll: Ne on joo kyllä tosi ikäviä :( Onneks niitä ei ole hetkeen ollut, ainakaan niin pahoina. Mulla oli niihin lääkityskin vähän aikaa, mutta se ei toiminut yhtään enkä sitten jaksanut alkaa etsiä parempaa vaihtoehtoa. Harmi että säkin olet kärsinyt niistä :( Mutta joo, olen samaa mieltä, oma hyvinvointi vaikuttaa kyllä paljon asiaan. Stressi on tosi pahasta noita kohtauksia ajatellen.. :/ Ja mulla niitä kohtauksia laukaisee myös ahtaat paikat. Hyvää viikonloppua sinulle ihana! <3

      VastaaPoista
    3. Heeei! Mulla on samanlainen ja suunnittelin just yks pv että ostan eka nätimmän pussukan ja esittelen ne sitten blogissa ;))

      Särkylääkkeitä joutuu kans aika usein lainaileen :P Mulla on lisäks ainakin savettia.

      VastaaPoista
    4. Minna: Jei, kiva nähdä sitten sun pussin esittely! :) Noi pussit on kyllä enemmän kuin käteviä! Ja noi savetit vois olla kyllä hyvä lisä mulle kanssa :)

      VastaaPoista
    5. Mulla on myös käytössä tällainen selvitymispussukka :D Ihan pirun kätevä ja sen käyttöön oton jälkeen on ollut niin iisiä vaihtaa laukkua ja löytääkkin sieltä laukusta jotain.

      VastaaPoista
    6. Milma: Aivan! :) Mulla ei ainakaan riittäis intoa vaihdella tavaroita laukusta laukkuun joten tämä ratkaisu on enemmän kuin kätevä :)

      VastaaPoista

    Kiitos kun kommentoit, piristit päivääni! :)