lauantai 22. lokakuuta 2011

Kahdeksan sekalaista.

Sain Cherryltä ihanan tunnustuksen, kiitos siitä! :) Tunnustuksen lisäksi minun pitää kertoa itsestäni kahdeksan satunnaista asiaa teille. Meinasi olla haastavaa, koska olen aiemmin jo kertonut sata faktaa itsestäni.. ;) 



1. Minulla on paha tapa panikoitua  kun hiukseni menevät takkuun. Ja silloin kun ne menevät takkuun, niin ne ovat sitten kunnolla takussa. Saksiinkin on turvauduttu. 

2. Minua ällöttää popcornin tuoksu, siis haju. Enkä tykkää kyllä syödäkään niitä, kun ne natisevat hampaiden välissä. Tekee pahaa.

3. Jos satun joskus saamaan lapsia, minulla on sekä tytölle että pojalle nimi valmiina. Ihan sama vaikka hän ei edes näyttäisi siltä. Toivottavasti kukaan kaveri ei ehdi käyttämään niitä nimiä ensin!

4. Olen alkanut inhoamaan muita autoilijoita. Vietän autossa siis päivittäin noin pari tuntia työmatkoilla ja minua ärsyttää kun ihmiset eivät osaa ajaa! Olen perinyt tämän näemmä isältäni. Kyllä, osaan itse ajaa täydellisesti.  

5. Mietin tässä, että kuka kumma kirjoittelee viestejä puhelimellani. Käytän nimittäin sitä ennakoivaa tekstinsyöttöä ja se on ehdotellut niin härskejä sanoja viime aikoina, en itse ole niitä ainakaan käyttänyt!

6. Minun pitäisi varata aika hammaslääkäriin, mutta kappas kun sitä tulee aina siirrettyä. Pelko ei ole kiva kaveri.

7. En tykkää kun kampaajalla kampaaja harjaa tukkaani ja sitten se harja aina töksähtää hörökorviini. Jotenkin kauhean noloa. 

8. Minusta on ihanaa kuunnella kun koirani syö :) Se rouskutus vaan kuulostaa niin rauhalliselta ja onnelliselta. Raukka on meidän ruokinnasta täysin riippuvainen.

3 kommenttia:

  1. Heh, yksi mun vanha puhelin oli melko härski tapaus myös. Pahinta oli, että myös sukunimeäni kirjoittaessa puhelin ehdotti tällaista sanaa. Odotin aina, koska onnistun ensimmäisen kerran nimeämään itseni Marika ... Jotain ihan hirveää. :D

    VastaaPoista
  2. Musta on kanssa ihana kuunnella kun meidän kissat syö. Se mässytys on niin söpön kuulosta♥

    http://annidiary.blogspot.com/

    VastaaPoista
  3. Marika: Haha, puhelimet on kyllä outoja :D Nykyään kun kirjoitan viestejä jollekin muulle kuin kaverille tai poikaystävälle, niin on pakko tsekata että sanat meni varmasti oikein. Jos laitan mun nimen viestiin, niin se on yleensä panna :D haha.

    Anniina: Se on jotain niin söpöä kyllä :)

    VastaaPoista

Kiitos kun kommentoit, piristit päivääni! :)