lauantai 24. syyskuuta 2011

Näinkin voi käydä...

Ensin alkuun iso kiitos niille ihanille, jotka tsemppasivat minua edellisen postauksen kommenttiosiossa, sain teiltä niin ihania tsemppauksia! :) Enköhän mä sitten tiistain jälkeen kerro, että miten meni, kävi miten kävi..

Hyvä onneni muuttui sitten tänään. Tein tuossa hetki sitten nimittäin ruokaa itselleni..Tarkoituksena oli valmistaa jauhelihaa ja kasviksia kermakastikkeessa. No, olin päässyt jo maustamisvaiheeseen, kun sitten kävi näin...


Jepjep. Siis joo! Kyllähän mä tykkään pippurista ruuasta, mutta joku raja sentään...Itkuhan siinä meinasi päästä, sillä mun oli tarkoitus syödä tuota ruokaa myös huomenna. Olin tosiaan laittamassa ruokaani pippuria myllystä, kun se kelen mylly sitten päätti ykskaks hajota mun ruuan päälle. Voin kertoa, että mylly lensi aika vauhdilla roskiin. Yritin sitten syödä sitä ruokaa noukkimalla niitä pippureita pois, mutta eihän siitä mitään tullut, koska niitä oli satoja siellä :D 

Teki mieli tehdä tästä pieni jekku myös koiralle...Kävin eilenillalla nimittäin vielä lenkillä ja olin jättänyt ruuanjämän jäähtymään keittiöntyötasolle, joka on siis oikeasti aika korkealla, korkeammalla kuin meidän ruokapöytä..Eipä ollut sitten kuitenkaan tarpeeksi korkealla, sillä kana-aurajuustokastike spagetilla oli maistunut jollekin. Että ketutti! Nyt teki mieli jättää tuo pippurikastike myös tyrkylle, mutta en mä taida, jos se vaikka vahingossa oikeasti söisikin sitä - joutuis vielä viettämään illan eläinlääkärissä! Se tästä vielä puuttuiskin. 

Voi kun joku olis vienyt mut tänään vaikka syömään - on nälkä!  

2 kommenttia:

  1. Hahhaa, olen pahoillani mutta aloin nauraa hulluna kun näin tuon kuvan! :D Osaanottoni tietysti ruoan pilallemenosta, mutta onhan toi aika hauskaa ;D

    VastaaPoista
  2. Hanna: Kyllä mäkin sitten nauroin kun tajusin ettei se itku olisi auttanut mitään :D Onhan toi nyt aika koomista! :)

    VastaaPoista

Kiitos kun kommentoit, piristit päivääni! :)