perjantai 23. syyskuuta 2011

Mahdollisuus!

Sain tänään sellaisen mahdollisuuden ettei toista. Minulla tuleekin siis olemaan tiistaina joulu, kävi lopulta miten kävi. Olen aina haaveillut tällaisesta mahdollisuudesta, kävin itse asiassa juttelemassa siitä koulussakin opinto-ohjaajan kanssa, mutta hän sanoi, että tuskin onnistuisi vielä...

Olen itsepäinen, tiedättekin jo varmaan. Minulla on korkealle asetettuja tavoitteita monen asian suhteen ja olen valmis myös raatamaan saavuttaakseni niitä. Enpä siis lannistunut opinto-ohjaajan sanoista, vaan jatkoin sinnikkäästi vaihtoehtojen hakemista ja hakemusten täyttämistä. Kieltämättä välillä en oikein itsekään uskonut koko juttuun, mutta aina on pakko yrittää! Olen kyllä niin innoissani edes tästä mahdollisuudesta. Tiistaina olen valmis antamaan kaikkeni, lyömään kaikki kortit pöytään. Viikonloppu meneekin siis treenatessa! 

 Jakku pääsee vihdoin käyttöön, tiesin etten ostanut tätä turhaan! :)

Tosiaan, menen tiistaina mielettömään työpaikkahaastatteluun! 

12 kommenttia:

  1. Mahtava juttu! Pidetään peukkuja, että menee nappiin ja saat sen paikan :)

    VastaaPoista
  2. Jannika: Kiitos kiitos kaunis! Kunpa nyt vaan malttaisin olla cool, enkä pilaisi kaikkea intoilullani :)

    Suvi: Kiitos sinullekin! :) Ihanaa kun te kannustatte mua, merkitsee paljon! :)

    VastaaPoista
  3. Oih, hienoa!! Kuulostaa mahtavalta ja jännittävältä :) Tsemppiä kovasti!!

    VastaaPoista
  4. Mitämitämitä? Pakahdun uteliaisuudesta! Jotain omaan alaan liittyvää? Onnea ihan mielettömästi haastatteluun, minne se onkaan! (hei haluun kuulla lisääääää!)

    VastaaPoista
  5. suuuuuuren paljon tsemppiä :)

    VastaaPoista
  6. Täälläkin on peukut pystyssä!! :) Ole ihana oma itsesi niin paikka on sinun :)

    VastaaPoista
  7. Cato: Kiitos kiitos ihana! Mä en malta mennä edes nukkumaan kun luen näitä teidän ihania tsemppaavia kommentteja! <3

    Hanna: Mä voin laittaa sulle vaikka Facessa viestiä, mutta joo tavallaan oman alan juttuja olis mahdollisuus päästä tekemään, siis niitä mitä mä just haluaisin! :P Ehkä jo arvaatkin! Ja kiitos ihana sullekin! <3

    Minna: Kiiiitos paljon! :)

    Mona: Voi kuinka kauniisti sanottu! <3 :) Koitan siis olla oma itseni, mutta en se jääräpää :P

    VastaaPoista
  8. Tsemppiä hurjasti haastatteluun, hyvin se varmasti menee vaikka nyt vähän (=yleensä aika paljon, kun kyseessä on oikeesti tärkeä paikka :)) jännittääkin. Vaikututat niin skarpilta ja määrätietoiselta, että varmasti pääset sillä vielä pitkälle! :)

    VastaaPoista
  9. Kersti: Voi kiitos kauniista sanoistasi! :) Ja kiva kuulla jos määrätietoisuuteni näkyy täällä blogissakin. :) Haluaisin nyt vaan niin kovasti onnistua! Pääsisi hyötymään ensimmäistä kertaa näistä opinnoistakin!

    VastaaPoista
  10. Mahtava juttu, tsemppiä kovasti! :)

    VastaaPoista

Kiitos kun kommentoit, piristit päivääni! :)