maanantai 12. syyskuuta 2011

Vaatekaapin täydennystä.

Viikko sitten viikonloppuna vaatekaappia siivotessani karsin aika rankalla kädellä kuluneita, kainaloista kellastuneita ja muita parhaimmat päivänsä nähneitä vaatteita. No, tämä karsinta aiheutti tietysti pientä vajausta vaatekaappiin. Ei sillä, kyllä sitä on ollut havaittavissa tässä vähän muutenkin. Olen nimittäin tämän vuoden aikana tajunnut millaisen vaatekaapin sisällöllisesti haluan ja samalla olen myös löytänyt omaa "tyyliäni". 


Klikkasin sitten itseni Hennesin nettisivuille. Tykkään vaan niin paljon enemmän nettishoppailusta kuin tavallisesta shoppailusta, vaikka on sekin tietysti välillä ihan virkistävää vaihtelua! Ainakin hyvässä seurassa. Kotiin klikkailin tällä kertaa sitten mm. huivin, housut, pari hametta ja pari paitaa. Eikä tietenkään sovi unohtaa korviksia! En ole moneen vuoteen pitänyt lähes lainkaan korvakoruja, sillä olin joskus vahvasti sitä mieltä, että ne näyttävät rumilta hörökorvieni kanssa. Nyt olen ehkä hieman enemmän sinut korvieni kanssa ja on taas aika kokeilla korviksia! Arjessa en kuitenkaan tykkää, enkä oikeastaan edes voi pitää roikkuvia korviksia, joten aloitan kokeilun napeilla! Nuo napit eivät vie halvalla hinnallaan minua edes konkurssiin, vaikka en korviksista vielä innostuisikaan. 

Kuvat lainattu.

7 kommenttia:

  1. hihii, kumma juttu tuo hörökorvahomma. Mä en pitänyt ennen yläasteelta pääsyä koskaan hiuksia ponnarilla samasta syystä! :D

    VastaaPoista
  2. Ansku: Se on joo vähän hassu juttu, mutta ainakin mulla on kyllä kunnon traumat :) Ponnari on kyllä kanssa aika paha, mutta tän pituista tukkaa on pakko pitää kiinni, halusi tai ei :D

    VastaaPoista
  3. Kivoja klassisia juttuja klikkailit kotiin! :)

    VastaaPoista
  4. Miss M: Kiva kuulla, että joku on sitä mieltä, sillä sitä juurikin yritin! :) Tavoitteena on vihdoin aikuistua, mutta ei tylsistyä! :D Kivaa muuten kun taas bloggailet, oli ilo löytää blogisi! (:

    VastaaPoista
  5. Minulta taitaa nuo samaiset tregginsit löytyä kaapista ja kovassa käytössä ovat olleet! Olen kyllä tykännyt :) Tosi sievä tuo toppi myös, jonka tilasit.

    VastaaPoista
  6. Mä tykkään kans nettishoppailusta nykyään enemmän, koska oon niin kyllästynyt siihen, että kaupoista ei löydy koskaan oikeaa kokoa. Netissä on yleensä kaikkia kokoja tarjolla. Esimerkiksi oon haaveillut just tuosta H&M:n topista mikä sullakin on kuvassa, mutta pienet koot meni heti kaupasta.

    VastaaPoista
  7. Suvi: Oi kun kiva kuulla, että olet tykännyt niistä! Kiva kun ihmiset kommentoivat täällä mielipiteitään! :) Toivottavasti olisin itsekin tyytyväinen omiini :)

    Hanilo: Niin totta, voin allekirjoittaa joka sanan! :) Toi oikein kokojen uupuminen kaupasta on juurikin yksi syy miksi siellä en käy. Vihaan sitä läpi pläräämistä, etenkin kun olen näin lyhyt, ja suurin osa vaatteista on kaupoissa aina pääni yläpuolella. :D

    VastaaPoista

Kiitos kun kommentoit, piristit päivääni! :)