sunnuntai 17. heinäkuuta 2011

No jos mäkin?

Tämäkin juttu taitaa olla jo vähän edellistalven lumia, mutta olen nyt kovasti ihastunut jumpsuiteihin. Enpä olisi tätäkään vielä hetki sitten uskonut. Mitkään pitkälahkeiset ja vähääkään erikoisemmat eivät iske kyllä vielä yhtään, mutta shortsimallisen voisin kyllä hyvin ottaa! Ehkä tähän innostukseen on vaikuttanut se, että olen saanut pikkuhiljaa treenattua noita jalkoja. En ole vieläkään niihin tyytyväinen, mutta suunta on sentään oikea! Ai että toi spinning tekee niille vaan hyvää, kunnon rääkkiä! Etenkin kun käyn rasvaa polttavalla tunnilla!

Toi olis kyllä niin helppo ja kiva kesäasu! Ja toisaalta säästyisi joululomallakin tilaa matkalaukusta, sillä tuossahan on ylä- ja alaosa yhdessä. Nyt saakin antaa vinkkejä mistä muualta löytyy kivoja jumpsuiteja! Nuo kaksi löysin siis Nellyn sivuilta. 

Kuvat lainattu.

4 kommenttia:

  1. en kans omista jumpsuittia, mut noi molemmat olis sellasia mitkä voisin huolia kaappiini :))

    valitettavasti ei ole myöskään vinkkejä mistä kivoja tuollaisia löytäisi :D

    VastaaPoista
  2. Minna: Noi olis joo molemmat tosi kivoja, ei mitään haalareita vaan ihan tyylikkäitäkin :) Mä en ainakaan ite tykkää yhtään niistä haalarimallisista..

    VastaaPoista
  3. Mä olen kans alkanut pikkuhiljaa lämpeämään jumpsuiteille. Juurikin noille lyhytlahkeisille, pitkälahkeise ei vielä ihan iske. Tuo oikeanpuoleinen on enemmän mun makuun. :)

    VastaaPoista
  4. Hanilo: Mulla on niin toi sama :) Lyhytlahkeiset on tyylikkäitä! Tykkään kanssa tosta oikeanpuoleisesta ihan hirmuisesti :)

    VastaaPoista

Kiitos kun kommentoit, piristit päivääni! :)