torstai 28. heinäkuuta 2011

Leikkiasu.

Sain kuin sainkin tilattua itselleni sen Nellyn mustan jumpsuitin. Se odottelikin minua sopivasti postissa jo maanantaina, kun kotiuduin reissusta. Nellyltä on kyllä niin kiva tilailla vaatteita, sillä toimitus on aina erittäin nopea. Pojoja siitä!

Kyllä jännitti vähän kiskoa tuota ensi kertaa päälle. Miltä ihmeeltä se näyttäisi mun päällä? Tarhalaisen haalarilta? Mahtuisiko se edes päälle? Sekin on aina suuri riski. No suitti meni kuitenkin ihan hyvin päälle ja alkushokista selvittyäni, se näyttää omasta mielestäni ihan hyvältä! Vähän kuin olisi lyhyt hame päällä, mutta onneksi tuossa on nuo lahkeet, jotka estävät enimmät vilauttelut. Ainoa juttu, joka aiheuttaa pientä päänvaivaa on kaula-aukko. Se on aika avara! Pari vaihtoehtoa voisi olla..joko ommella sitä vähän umpeen tai sitten esimerkiksi siellä ulkomailla laittaa ihan rohkeasti alle vain musta bikinien yläosa, jolloin mahdollinen vilauttelu ehkä sallittaisiin paremmin. Vai sallittaisiinko?


Kyllä toikin näyttäisi paremmalta, jos jalat eivät näyttäisi siltä kuin ne olisi varastettu kanalta. Ruskettuneet jalat ovat vaan niin yyber kauniit!

Mitäköhän toi toinen puolisko ajattelee tästä? Se ei aina suhtaudu näihin mun hullutuksiin niin suopeasti - "et sä nyt tollasta ainakaan laita päälles" Siis hyvällä se sanoo noin. Onneksi se on nyt mökillä ja mä saan vedellä ihan rauhassa kotona suitti päällä :)

7 kommenttia:

  1. Ihana on!!!:)
    Ja huoh noita sun hiuksia!!! :)

    VastaaPoista
  2. Mona: Ai on? :o Kiitos kaunis! <3 Mä en saanut mielestäni siitä oikein hyvää kuvaa, ei oo vielä toi uusi kamera hallussa. Eikä mun luomutukkaa kannata kahdehtia :D

    VastaaPoista
  3. Hyvältähän tuo näyttää! Mustat rintsikat tai bikinit alle ja menoksi! Nyt on kesä, vähän paljasta pintaa saakin näkyä.. ;)

    VastaaPoista
  4. Kivalta näyttää! :) Mä en ole kuitenkaan noille lämminnyt niin paljon, että kaappiini hankkisin. Vaikuttaa jotenkin hankalalta. Varsinkin vessassa käyminen? :D

    VastaaPoista
  5. Toi on tosi kiva! :)

    Mulla on itellä kanssa kaksi jumpsittia ja ahdistaa, kun en ole ehtinyt kunnolla ottaa aurinkoa ja mun jalat on ku lakanat, niiiin valkoset :<

    VastaaPoista
  6. Tosi hyvän näköinen! Mulla on sama homma, uusista vaatteista tulee usein sanomista toiselta puoliskolta, mutta sitten kun ne laittaa päälle niin hyvältä ne kuulemma näyttää. :)

    VastaaPoista
  7. RagDoll: Kiitti! :) Totta, kesällähän ei kai oo niin nuukaa vaikka vähän vilahtelisikin jotain suitin alta. Pitää vaan koittaa olla rohkeampi :P

    Marika: Kiitti sullekin! Joo kyllä mullakin aikas kauan tuossa lämpiämisessä kesti. Toi vaan nyt sattui jotenkin kolahtamaan! Vessassa käynti voi olla kyllä mielenkiintoista, kun sehän pitää laskea ihan nilkkoihin asti :D

    Suvi: Joo kyllä toi vaatis ruskeet jalat, ainakin mun mielestä. Sen verran näkyy nimittäin sitä paljasta pintaa. Ainahan voi tietty käyttää vaikka jotain päivettävää rasvaa tms :)

    Hanilo: Hyvä homma että saat kehuja sitten lopulta! Toivottavasti mullekin kävisi niin :)

    VastaaPoista

Kiitos kun kommentoit, piristit päivääni! :)