tiistai 19. heinäkuuta 2011

Jaksetaan arjen keskellä!

Viimeiset pari viikkoa on arki, etenkin töissä, potkinut päähän aika rajusti, mutta onneksi arjen keskellä on ollut niitä pieniä ihania hetkiä, joiden avulla jaksaa jatkaa. Viime tiistaina näin kahta parasta tyttöäni ja tänään jälleen tiistaina kävi meillä kylässä ihanat yliopistotytöt. Meillä oli vähän niin kuin kesätreffit ja samalla juhlistettiin mun kandia. OliI ihan mielettömän ihanaa kuulla muiden kuulumisia, höpötellä tyttöjen juttuja ja ennen kaikkea kuulla että kaikilla menee hyvin <3 Oon ihan fiiliksissä vieläkin. Olen itse asiassa ollut nämä kaksi tiistaita niin fiiliksissä, etten ole edes muistanut ottaa kuvia tyttöjen illoista. Jälkikäteen on tullut vasta mieleen, liian myöhään siis. 


Hyvä etten ollut tänään ihan tippa linssissä kun tytöt ojensivat mulle kauniin paketin ja kortin. Paketista paljastui Thomas Sabon rannekoruun charmi. Aivan ihana! <3 Kiitos paljon! Nyt aina kun katson sitä, muistan kuinka he jaksoivat tsempata mua kandin kanssa - Hannakin sieltä Aasiasta käsin! Vertaistuki on kyllä jotain niin mielettömän tärkeää yliopistossa ja sitä aion myös tulevana syksynä antaa sylikaupalla takaisin päin.


Ei harmita yhtään niin paljon mennä huomenna taas töihin. Etenkään kun tällä viikolla on enää kaksi herätystä töihin ja pitkä viikonloppu edessä! Mun kesäloma!!! 

2 kommenttia:

  1. Oli ihanaa nähdä pitkästä aikaa <3 Nyt mulla on vaan hirvee kriisi kun haluaisin niin paljon itsellenikin ton Thomas Sabon rannekorun!

    VastaaPoista
  2. Hanna: Niin oli <3 Kiitos kun kävitte meillä :) Sun pitää hommata nyt vaan se koru ja tehdä sitten ennen joulua oma toivelista ;)

    VastaaPoista

Kiitos kun kommentoit, piristit päivääni! :)