tiistai 5. heinäkuuta 2011

Ajassa.

Sain ihan mahtavia valmistujaislahjoja, kiitos vaan kaikille niistä! Täytyyhän niistä tässä teillekin hieman kertoa. Olen elänyt viimeiset (vähintään) viisi vuotta ilman kelloa, mutta etenkin koulussa ja julkisilla kulkiessa sitä kelloa kyllä välillä kaipaa! En vain ole saanut hankittua sellaista. 

En tajunnut edes toivoa kelloa valmistujaislahjaksi, mutta lopulta sain niitä jopa kaksi kappalein! Ja vielä parasta on, että toinen kello sopii enemmän juhliin ja toinen arkeen :) Tai niin ainakin itse päätin! Toisen sain tamperelaisilta kavereiltani ja toisen poikaystävältä. 


Poikaystävällä olikin metsästämistä tuossa kellossa! Satuin viime viikolla kaupassa käydessämme törmäämään Policen mainokseen, jossa oli tuo kyseinen kello. Tykästyttiin molemmat siihen! Poikaystävä oli sitten pari päivää myöhemmin käynyt kysymässä sitä kelloa, mutta sitä ei kuulemma saanut enää edes tehtaalta. Tyhmää! Miksi sitten edes mainostaa sitä?


Olin jo ihan luovuttamassa, mutta rakas poikaystävä ei ollut luovuttanut, vaan selannut koko netin ja lopulta Keskisen kellokaupasta löytyi noita kelloja tasan yksi - ja nyt se on mun! <3

5 kommenttia:

  1. Onpas nättejä, varsinkin toi eka! Mäkin oon lähiaikoina saanut päähäni että tarvitsisin rannekellon, harmi vaan että pitää varmaan itse ostaa kun ei oo mitään merkkipäiviä tiedossa :)

    VastaaPoista
  2. Hanna: Kiitos! :) Oli kyllä aika yllätys saada kelloja ihan kaksin kappalein. Nyt on vara valita! Voin sit kertoa sulle aina yliopistolla mitä kello on :D

    VastaaPoista
  3. Ihania kelloja:)
    Asutko jossain pohjanmaalla kun Keskisen mainitsit? :) ollaan siinä tapauksessa ehkä vähän samalla suunnalla, maalla on mukavaa <3

    VastaaPoista
  4. Tosi ihania kelloja ja kyllä sulla on mahtava poikaystävä, kun noin vaivaa oli nähnyt, että sait haluamasi kellon:)

    VastaaPoista
  5. Laapa: Kiitos! :) En asu Pohjanmaalla, vaan pääkapunkiseudulla :) Täällä syrjässä asutaan, niin mulle tää on maaseutua, kun olen alunperin Helsingistä kotoisin! Oon kyllä käynyt monta kertaa Keskisillä :)

    Soile: Kiitos! (: Olin kyllä niin riemuissani, kun hän oli nähnyt noin paljon vaivaa! Olin jo ihan maani myynyt! :D

    VastaaPoista

Kiitos kun kommentoit, piristit päivääni! :)