torstai 2. kesäkuuta 2011

Vielä kun osaisi päättää...

Sen lisäksi että odotan lopullista arvosanaa kandityöstäni kuin hullu kuuta, olen myös pohtinut pääni puhki sen the palkinnon suhteen.  Vielä huhtikuussa olin varma, että palkitsen itseni Longchampin heppalaukulla, mutta joo..taas on tainnut mennä mieli muuttumaan. :) Lähinnä olen kääntänyt kelkkani nahkaisen laukun puoleen, mitä se Longchampin kyseinen laukku ei todellakaan olisi. Sen kerran kun ostan hieman arvokkaamman laukun, niin haluaisin ehkä sittenkin sen olevan oikeaa nahkaa.. 

Merkkinä Longchampia en ole vielä täysin hylännyt, sillä tykkään monista heidän nahkaisista laukuistaan. Yksi suosikkini on mm. Roseau, mutta vähän epäilyttää sen käytännöllisyys näissä Suomen säissä. Kiva talvella kun kaikki paperit ovat lumesta märkiä..Ehkä se vetoketju voisi olla ihan hyödyllinen? 

Toisaalta myös Suomen hinnat hirvittävät..yksi vaihtoehto voisi ollakin ulkomailta tilaaminen. Onko teistä joku tilannut merkkilaukkua ulkomailta? Miten sen aitoudesta voi varmistua? Saa jakaa vinkkejä kokemattomalle! :) 

Sen verran olen kuullut, että Net-A-Porter (kuva lainattu) voisi olla luotettava nettikauppa. Heidän sivuiltaan löysinkin tämän ihanuuden, joka hipoo täydellisyyttä..ainahan sen voisi tilata kotiin nähtäväksi ja palauttaa, jos ei miellytäkkään. 

2 kommenttia:

  1. Ihana toi DKNY:n laukku! Ja siinä ois se vetskarikin :) Muutenkin toi laukku on just sopiva lahja kandiks valmistumisesta, kun sitä käytetään koulupapereiden kuskaamiseen yms. :) Hmmm... mä en eka aatellu pitää välttämättä valmistumisjuhlia, mut nyt kun oon lueskellu sun postauksia täällä niin kyl sittenkin saatan pitää.. on se kuitenkin sen verran ison työn takana ollu, että jotenkin täytyy juhlistaa :)

    VastaaPoista
  2. Anna: No sitä hei minäkin! Mä ainakin raadoin niin kolme vuotta hiki hatussa että oon kyllä ansainnut jotkut juhlat. Ja onpa syy täyttää pöytä kaikista herkuista! :) Toi laukku on joo ihana ja siinä olis tosiaan se vetskarikin! Ainoa mikä epäilyttää on se, että mahtuuko sinne a4-kansio, se olis välillä ihan tarpeellinen. :)

    VastaaPoista

Kiitos kun kommentoit, piristit päivääni! :)