tiistai 21. kesäkuuta 2011

Raati saa kertoa!

Tänään saapui postiin se H&M:ltä tilattu alemekko ja pakkohan se oli heti hakea kotiin, sen verran utelias olin :) Aika hyvin mekko vastasi netissä olleita kuvia sekä omia mielikuviani, ehkä väri oli hieman erilainen, mutta se ei ole välttämättä ollenkaan huono juttu!

Nyt minulla on kuitenkin pulma! En nimittäin osaa päättää kumpi olisi parempi mekko sinne juhliin - uusi kesämekko, joka on myös ehkä hieman juhlavampi vai sitten hempeä röyhelömekko, joka ainakin sopisi (tulevien) tummien hiusteni kanssa hyvin yhteen. Mekot ovat pituudeltaan aika samoissa, joten siitäkään ei ole apua poissulkemisessa...


Mitä mieltä te olette? Tällä kertaa vastaus älä laita kumpaakaan ei hyödytä, valita saa vain näistä kahdesta ;)

Kiitos tuhannesti edelliseen postaukseen tulleista onnitteluista! Kivaa kun elätte mukana! :)

21 kommenttia:

  1. Oii tuo musta-valkoinen on ehdottomasti kivempi, IHANA! Jotenkin tykkään siitä paljon enemmän, mutta alempi on myös hieno. Laita ehdottomasti tuo ylempi, sillä kuten aiemmin jo kommentoitiin, se on juhlavampi. :))

    VastaaPoista
  2. Mäkin äänestän tota ensimmäistä :) Toinenkin on tosi nätti, mutta toi eka sopisi juuri valmistujaisjuhliin erinomaisesti :)

    VastaaPoista
  3. eka on paljon parempi :) kivat värit ja juuri sopivan juhlava.

    -Laurell-

    VastaaPoista
  4. Mäkin olen tuon mustavalkoisen mekon kannalla! molemmat mekot kyllä tosi kivoja, hyviä ale-löytöjä oot tehny :)

    Onnea ihan mielettömästi kandista, ja vielä noin hyvällä arvosanalla!! :) saitkos muuten haettua sitä tutkintoa? Mä vein ne valmistumispaperit vikana mahollisena päivän sinne toimistoon, ja ne lupaili kyl et asia järjestyis :) viel ei oo kuitenkaan tullu suoritusmerkintää rekisteriin, toivottavasti tulis pian.. kai täs saa itekin alkaa suunnitella valmistumisjuhlia seuraavaks :)

    VastaaPoista
  5. Kannatan myös ylempää mekkoa! Tosi kaunis mekko.

    Paljon, paljon onnea kandista, juhli nyt kovasti ison urakan jälkeen :)

    VastaaPoista
  6. Täältäkin ääni ylemmälle mekolle! Tosi ihana!

    VastaaPoista
  7. Eka ehdottomasti. Nättejä molemmat, mutta juhlavampi on ylempi.

    VastaaPoista
  8. Kukkamekko on todella kaunis! Tuntuu korostavan sun piirteitäkin paljon paremmin. Tuo alempi ei minusta sovi sun sävyihin vaan tekee susta jotenkin tunkkaisen/väsyneen.

    VastaaPoista
  9. heh aika yksimielinen raati täällä :D

    tulinpa sanomaan oman mielipiteeni:
    helppo oli valita ja valitsisin sulle ehdottomasti mustavalkoisen mekon :)

    ja tuhannesti onnea edelliseen postaukseen liittyen <3

    VastaaPoista
  10. Sanna: Niinhän se taitaa joo olla :) Tosin vähän epävirallisempikin menisi, sillä juhla ei ole kovinkaan muodollinen :)

    Elämän Helmiä: Niin se on munkin mielestä, ainakin nyt! :P

    Hanna-Reetta: Joo, molemmat on nättejä mutta taidan tosiaan laittaa tuon ensimmäisen :)

    Hanna: Kiitos ihana! Mä luotan sun arvioon! :)

    Laurell: Kiitos mielipiteestäsi :)

    Anna: Kiitos ihana! <3 Ja onnea sullekin vielä virallisista papereista :) Ja onhan toi ihan jees arvosana, pitää aina osata suhteuttaa se muuhunkin elämään. Oon vaan aikamoinen piiskuri itseäni kohtaan :D Ja mä en ehtinyt saada tutkintoa, se jäi sitten syksyyn :)

    Nina: Kiitos kaunis! :) Vieläkös sä muuten bloggailet? :) Kyllä mä aion joo juhlia :P

    maisamiisa: Kiitos äänestä! :P

    Anonyymi: Joo niin se taitaa kyllä olla :)

    Minna: Kiitos kiitos! :)

    Elina: Tai sitten mä olin jo tossa vaiheessa väsynyt? Ei vaan :P Oon kyllä aika pitkälti samaa mieltä :)

    S: Kiitos ihana! <3 Kyllä mä nyt sitten valitsen sen ekan mekon :)

    VastaaPoista
  11. ihana blogi sulla, jään seurailee ;-) ! käy säki ihmees kurkaa mun jos on aikaa ^^http://leave-world.blogspot.com/

    VastaaPoista
  12. Mä laittaisin tuon ensimmäisen, tykkään kovasti sen mallista ja väreistä. Tuo alempi vaikuttaa omaan silmääni jotenkin tylsemmältä.

    VastaaPoista
  13. Derya: Kiva kuulla! :) Täytyy käydä kurkkimassa sunkin blogia :)

    Hanilo: Joo kyllä mäkin olen nyt siihen ensimmäiseen päätynyt :) Kerrankin kun saa pukeutua vähän juhlavammin niin täytyy ottaa ilo irti :)

    VastaaPoista
  14. tosi nättejä noi molemmat, mutta musta toi eka on ehkä vähän kivempi! :)

    http://www.ellataimi.blogspot.com/

    VastaaPoista
  15. Ella: Kiitos! :) Kyllä mäkin siitä ekasta taidan tykätä enemmän :)

    VastaaPoista
  16. NP: Kiitos! :)

    Suvi: Joo sitä mäkin! :P Kivaa kun ootte näin ahkerasti kertoneet mielipiteitänne :)

    VastaaPoista

Kiitos kun kommentoit, piristit päivääni! :)