maanantai 13. kesäkuuta 2011

Kaikki bikinit.

Näin sadepäivänä on hyvä fiilistellä bikinejä :) Viikonloppuna niille olikin jo käyttöä, saas nähdä milloin seuraava kerta koittaa tänä kesänä...

Vuosien mittaan kaappiin on kertynyt jokunen pari biksuja. Nimenomaan pari, sillä en ole niitä naisia, jotka yhdistelisivät eri ala- ja yläosia. Mätsääminen on mun juttu! Tiedän myös erään miespuolisen henkilön, joka ei ihan aina (siis koskaan) ymmärrä mun bikinimaniaa, mutta joka silti yllätti mut ja osti mulle tänä kesänä uudet biksut.  Mulla on ollut vähän periaatteena, että jokaiselle ulkomaanreissulle tarvii hommata uusi pari - ihan tyhmää katella lomakuvia, jossa on aina samat bikinit..kyllä multa näitä syitä löytyy! :)

Vanhimmat bikinini. Vaaleanvihreät ostin Lefkaksen reissulle, olin silloin 18w. Oikeanpuoleiset taas ovat niukimmat :)
Tykkään noista valkokultaraidallisista kovasti, vaikka alaosat ovat hieman suuret. Oikeanpuoleiset taas ostin Nellystä viime kesänä Kreetan matkaa varten..
Pilkulliset ovat niin ikään suosikkini! Ne ostin vuonna 2009 Mallorcan reissua varten. Noita perhosbikinejä en ole sen sijaan pahemmin käyttänyt, vaikka nätit ovatkin!
Sailor-henkiset bikinit ovat ihanat ja ne lähtevätkin takuulla myös Afrikkaan mukaan! Myös punavalkoraidalliset ovat tämän kesän hitti, niitä tulikin käytettyä jo mökillä :)
Molemmat ovat tämän kesän uutuuksia! Vasemmanpuoleiset ovat H&M:n mallistoa, oikeanpuoleiset ovat ne poikaystävän ostamat. Harmi vain, että yläosat ovat ympärysmitaltaan liian suuret, mutta eiköhän sekin ratkaista jollain tapaa :)

8 kommenttia:

  1. Täältä löytyy yhdet, ostettu 2005 ja ovat olleet jo pari kesää liian pienet.. Ei ole tullut uitua. :D Mä en vain halua narubikinejä, varsinkin alaosan pitää olla hipsterimallinen joten uusia ei ole löytynyt. Ehkä tänä kesänä..? :D

    VastaaPoista
  2. Mitenkä hyvin sulle istuu noiden nellyn raidallisten bikinien yläosa? Ostin samat mustana ja se yläosa..noh..se näytti paljon paremmalta sen mallin päällä ku mun päällä :D Sillä oli varmaan silikonit kun se yläosa asettu tosi nätisti. Ja mulla se ei näytä ollenkaan samalta. Oon kylläkin vähän rinnakkaampi että voi johtua ihan siitä että on luomut eikä terhakkaat silarit :)
    Oon jo suunnitellu että ompelisin ite jotkut kaarituet niihin ettei nätit bikinit jää käyttämättä :/

    VastaaPoista
  3. Marika: Mulle on kumma kyllä edelleen menneet nuo viisi yli viisi kesää vanhat bikinit edelleen. Ne on tainnu venyä pahasti. :D Onhan noi narut vähän aina semmoiset uidessa..mä voisin taas joskus kokeilla niitä hipsterimallisia :)

    Plaz^: No joo, vähän samoja ongelmia mullakin :D Ei oo terkakkaita silareita täälläkään..Viime kesänä käytinkin noita lähinnä aurinkoa ottaessani, pari kertaa koitin uida, mutta ei kiitos :D Aika moista yläosissa roikkumista oli se "uiminen" :D

    VastaaPoista
  4. Multa löytyy myös laatikollinen bikinejä mutta joka kesä tulee kuitenkin hankittua (ainakin) yhdet uudet :) Mutta ne on niin kivoja ja niitä on kiva vaihdella fiiliksen mukaan. Eikä tule niin selkeitä rusketusrajoja jos käyttää eri mallisia bikinejä :)

    VastaaPoista
  5. Cato: Voin niin hyvin samaistua! :) Ja onneksi bikinit eivät ole yleensä ihan liian kalliita, vaikka toki kai nekin rahat voisi käyttää järkevämminkin :D Vaihtelu kuitenkin virkistää :)

    VastaaPoista
  6. No hyvä etten oo ainut kenelle nuo ei istu, ei tarvii masentua :)
    Tosi nätit on nuo poikakaveris ostamat viimeset biksut, osaatko sanoa mistä osti ja paljonko makso? Vois hankkia itsellekin..

    VastaaPoista
  7. Plaz^: Joo ei tarvii masentua, päinvastoin! Bikineissä on selvästi se vika :D Valitettavasti en osaa kyllä sanoa yhtään tarkemmin noista mustista bikineistä, sillä poikaystävä oli tilannut ne huuto.netistä :)

    VastaaPoista

Kiitos kun kommentoit, piristit päivääni! :)