tiistai 24. toukokuuta 2011

Uusi suosikki Paul Mitchelliltä.

Alkuvuodesta kirjoittelin, kuinka löysin Lontoosta ihania hiustuotteita. Olen niihin edelleen tyytyväinen, mutta viime kuussa käydessäni kampaajalla sorruin ostamaan taas yhden tuotteen lisää! Hintakaan ei tuntunut niin pahalta, kun itse kampaajakäynnin olin maksanut jo kuukausia aiemmin lahjakortin muodossa. Ai miten niin yritän löytää porsaanreikiä?? 

Kampaaja suositteli tosiaan kovia kokeneille hiuksilleni Paul Mitchellin Super Skinny Seerumia. Se on kuulemma hyvä suihkun jälkeen, etenkin takkuuntuville hiuksille..eipä sitten tarvitsisi niin usein turvautua niihin saksiin.. ;) 


Tuote on tosiaan seerumi ja aika öljymäinen. Kampaaja varoittelikin, että monet pelästyvät juurikin tuota "öljy"sanaa, mutta kun tuotetta osaa annostella oikein, niin nou hätä. Yksi painallus siis riittää! Itse olen laittanut puolitoista painallusta, olen todennut sen hyväksi tähän pehkoon. 

Olen kyllä niin fiiliksissä tästä tuotteesta. Suihkun jälkeen hiustenharjaus on melkeinpä iloinen asia! Harja melkein liukuu läpi paksujen hiusteni. Ja kaiken lisäksi, seerumi myös tuoksuu hyvältä, ehkä hieman hedelmäiseltä. Kuitenkin raikkaalta! Olen nyt kohta kuukauden käyttänyt tuota pulloa 3-4 kertaa viikossa ja pinta on laskenut vain hieman. Riittoisaa siis! Olihan se hinta ehkä hieman kova, mutta seuraavan kerran taidan tilata jostain nettikaupasta tai vastaavasta, sillä tästä(kään) en aio luopua! :)

4 kommenttia:

  1. Kiitos vinkistä! Mä olen käyttänyt kerastasen chroma richeä, joka on kans öljymäinen ja kiiltoa antava hoitoaine, mutta vaihtelu voisi välillä virkistää. :)

    VastaaPoista
  2. Hanilo: Jei kiva kuulla, jos tästä oli sinulle hyötyä! :)

    VastaaPoista
  3. Kuulostaa hyvältä. =) Kävisi varmaan tähänkin takkutukkaan.
    itse käytän Bonacure hair therapy-suihketta. Se on jo useamman vuoden ajan toiminut luottotuotteena suihkun jälkeen.

    VastaaPoista
  4. RagDoll: Se onkin hyvää tukalle! :) Ainakin mulla on toiminut hyvin! Harmi vaan, että hiustuotteet tuppaavat olemaan sen verran hintavia, ettei niitä raaskiisi ostaa ihan vaan kokeiluun..

    VastaaPoista

Kiitos kun kommentoit, piristit päivääni! :)