keskiviikko 13. huhtikuuta 2011

Toivon kuukausi?

Huhtikuu on aina tuntunut jotenkin toivon kuukaudelta: huhtikuussa on jo kevät ihan virallisesti ja lukuvuosikin alkaa olla paketissa. Siinä on jo pari isoa asiaa, joista kannattaa riemuita! :P Ja kai niillä synttäreilläkin on vaikutusta asiaan!

Ajattelin vähän kertoilla missä mennään kandin suhteen. Siinä mennään, että eilen kävin koululla printtaamassa ensimmäisen raakaversion ulos. Olisi se aika mahtavaa pidellä sitä työtä kädessään! Ei se siis vielä valmis ole, pieniä juttuja ja hiontaa puuttuu vielä paljon, mutta tässä vaiheessa uskallan silti jo melkein luvata, että valmistun tänä keväänä. Aina sekään ei ole tuntunut itsestäänselvyydeltä. Tämän kuun lopussa olisi sitten kandiseminaari, jossa esitän työni ja toukokuun lopussa palautan työn viimeisen version. 


Oon jotenkin ihan pyörällä päästäni. Mun ei ikinä pitänyt päästä yliopistoon ja nyt mä olen viittä vaille valmis kandidaatti. Kerrankin elämässäni saavutan jotain! 

Työsaralla on myös helpompaa. Minulla voisi olla mahdollisuus päästä toiselle osastolle nykyisessä työpaikassani. Hommat vastaisivat edes hieman enemmän koulutustani. Nyt vaan esimiehet vääntää siitä, kumpi minut saa kesäksi. :) 

Haluaisin alkaa jo kovasti suunnitella valmistujaisiani. Yleensä kandiksi valmistuttaessa ei pidetä mitään juhlia, mutta minäpä teen poikkeuksen! Tykkään järjestää juhlia, niin miksipä ei? En silti vielä oikein uskalla suunnitella..jos joku meneekin pieleen. Ohjaaja vaikka tyrmää työni täysin tai saan ykkösen, sitä ei tarvitse paljon juhlia. Olen mä silti katsellut sopivat kutsukortit jo valmiiksi.. ;)  

4 kommenttia:

  1. Hyvältä kuulostaa! Itse vielä unelmoin tuosta vaiheesta...
    Järjestät juhlat ehdottomasti ja palkitset itsesi! :)

    VastaaPoista
  2. Maija: Kiitos sinulle! :) Ja hei kyllä tämä vaihe koittaa vielä sinullekin! Sitä täytyy vaan jaksaa painaa läpi sen harmaan kiven. :D Kyllä mä taidan joo ne juhlat järjestää, mutta haluan kuulla tuloksen ennen kuin edes haaveilen enempää. :D

    VastaaPoista
  3. Tsemppiä loppurutistukseen! Pidän peukkuja, että valmistut tänä keväänä :) Ja tottakai olet juhlasi ansainnut, vaikka se arvosana olisi vain ykkönen. Työtähän senkin eteen on tehty.

    VastaaPoista
  4. Satu: Kiitos ihana sinulle paljon tsemppaavasta kommentistasi! Toivotaan joo että valmistun tänä keväänä, se on niin lähellä mutta vielä niin kaukana. :) Ja olet kyllä ihan oikeassa siinä, että onhan sen työn eteen joka tapauksessa nähty vaivaa. :)

    VastaaPoista

Kiitos kun kommentoit, piristit päivääni! :)