maanantai 21. helmikuuta 2011

Mennyt viikko.

Tässäpä tämän viikon liikkumisiani. Tällä kuluneella viikolla on kyllä tullut liikuttua ihan kiitettävästi, ainakin omasta mielestäni. On tullut tallusteltua ja pyöräiltyä töihin hulluissa pakkaslukemissa. Josko ne tästä pikkuhiljaa helpottaisivat? Olen muuten tänä talvena pyöräillyt noissa pakkasissa jo yli 80 kilometriä, hullun hommaa sanon minä, mutta pakko on pakko. 

Lauantaina sain kuitenkin todella rankan treenin jälkeen ensimmäistä kertaa hieman varoitusta kropaltani. Tein perjantainakin rankan treenin työpäivän jälkeen ja lauantaina sitten heti uudestaan, vieläkin rankempana. Ei tainnut ihan lepo sitten riittää, sillä kotiuduttuani salilta tuli todella huono olo ja meinasinkin pyörtyä sohvalle. Ei siis johtunut kylläkään siitä, etten olisi ravinnut itseäni tarpeeksi niin ennen kuin jälkeenkin treenin, mutta veikkaan että levon puute tai nestehukka sai minut piippuun. Ehkä pitää nyt hetken aikaa vähän himmailla ja kuulostella, josko kroppa taas jaksaisi mun treenausta.  
Olen kyllä niin iloinen, että olen pystynyt pitämään kiinni tuosta suhteellisen säännöllisestä treenauksesta, vaikka työ ja koulu viekin kaiken ajan. Mutta juuri kiireen keskellähän on pidettävä mukavista rutiineista kiinni! Onneksi tässä on siihen ensi jouluun ja mahdolliseen reissuunkin vielä noin 7kk, niin ehkä mä olen sitten tosi timmimimmi.. ;) 

PS. Jos joku teistä lukijoista haluaa lisäillä minut kaverikseen Heiassa, niin jättäkää kommenttia. Olisi kiva seurailla muidenkin bloggareiden treenauksia. :)

2 kommenttia:

  1. Heii, sulla on niin paljon tuota pyöräilyä et oon ihan kade :) Teetkö tuota crosstrainingia siis sillä crossinglaitteella?

    VastaaPoista
  2. V: Ei kannata olla kade, noissa pakkasissa pyöräily ei ole kyllä yhtään herkkua. :D Joo crosstrainingin teen tosiaan ihan sillä laitteella, välillä kädet mukana ja välillä eu. :)

    VastaaPoista

Kiitos kun kommentoit, piristit päivääni! :)