tiistai 1. helmikuuta 2011

Koekaniini.

Räpsyripsi Nanna täällä hei! :) Hyvä että peilistä tunnistan enää itseäni! Räps räps! Kyllä vaan, minullakin on nyt sitten vihdoin ja viimein ensimmäistä kertaa elämässäni ripsipidennykset! Ystäväni oli viime viikon lopulla ripsikoulutuksessa ja he tarvitsivat sinne elävän koekaniinin. Minä totta kai lupauduin!

Mikäs siinä makoillessa vajaa kolme tuntia mukavassa tuolissa viltin alla, kun toinen tekee minusta kaunista! Pitkän työpäivän jälkeen olin kyllä niin monta kertaa nukahtaa siihen tuoliin. Olen aina halunnut kokeilla ripsipidennyksiä, mutta niiden laittaminen - huollosta puhumattakaan, on aivan liikaa opiskelijalle. Nyt kuitenkin sain ripseni ilmaiseksi sekä myös ensimmäisen huollon, autokyyteinen kaikkineen. Nanna tykkää!  Taidan jäädä koukkuun näihin sekä helppoihin aamuihin ilman ripsivärin kanssa tappelemista! 


Kaupan päälle sain oikein timantit ripsiini. Nyt on poikaystävällä sitten timanttinen räpsyripsi kainalossa! 

6 kommenttia:

  1. Jei, tämäkin haluaa! :) Viimeistään kesällä olisi ihana nuo omistaa niin ei tarvis meikata ollenkaan!

    VastaaPoista
  2. Kauniit räpsyttimet!
    Olen haaveillut kaartuvista ripsistä, mutta Helsingissä monet ripsipidennykset ovat ihan hirveän hintaisia.. Siksi karkaan kuun lopulla Tampereelle laitattamaan räpsyttimet. =D Saa nähdä jääkö koukkuun..

    Kuinka pitkät nuo ripset ovat?

    VastaaPoista
  3. Maria: Ripset on kyllä niin ihanat, olen jo jäänyt ihan koukkuun! :) Voin kuvitella kuinka kätevär ne olisivat juurikin kesällä!

    RagDoll: Joo Helsingissä ja lähialueilla kaikki maksaa. Eipä mullakaan näihin olisi varaa jos ei kaveri laittaisi..Mulla on näissä nyt muistaakseni 7/9/11 millisiä ripsiä. :)

    VastaaPoista
  4. Oivoii onpa kivat! Miunkin kaverilla on räpsyt, ne on kyllä yleensäkin ihan ylinätit. Mutta omalle opiskelijakukkarolle kynnet JA ripset huoltoineen olis jo vähän liikaa, ja vaikka nyt ei olisikaan, niin tykkään kamalasti kokeilla kaikkia erilaisia pirsivärejä ja värjätä niitä itse, niin enpä minä moisia koe tarvitsevanikaan. :) Vaikka niin kauniit ja kadehdittavat kun ne ovatkin.. Aivan tosi ihanat!

    VastaaPoista
  5. Noi ripset on ihan mielettömät, tosi luonnollisen näköset ja kauniit! Tahtoo kanssa! :)

    VastaaPoista
  6. Hanna-Reetta: Voi kiitos, kiva kuulla että tykkäät! :) joo, opiskelijakukkaro ei kyllä kestäisi sekä ripsiä että kynsiä. Itselläni on nyt sitten ripset kun työn takia en voisi oikein niitä kynsiä pitää. Ehkä vielä joskus! ;)

    Anna: Voi kiitos ihana! :) Kivaa kun oon saanut niin hyvää palautetta näistä!

    VastaaPoista

Kiitos kun kommentoit, piristit päivääni! :)