keskiviikko 19. tammikuuta 2011

Dieetti se tämäkin!

Sattuikohan kukaan muu huomaamaan eilen Iltalehden nettisivuilla jutun Kate Middletonin morsiandieetistä? Tuollaiset dieetit taitavat olla melko suosittuja, sillä muistaakseni ainakin Liviltä tulee myös saman niminen ohjelma...

Jutun mukaan Kate treenaa päivittäin mm. soutulaitteella ja stepperillä, kuulostaa aika "tavalliselta" treenaukselta. Uteliaana ihmisenä olisi ollut kiva lukea enemmänkin tuosta hänen dieetistään! Hih!


Ei sillä, täytyy myöntää, että jos minulla olisi joskus tähtäimessä the day, niin kyllä itsekin treenaisin kuin hullu. Tuona tärkeänä päivänä tulee otettua kuitenkin niin monta kuvaa, että myöhemmin harmittaisi varmasti, jos ei olisi parhaimmillaan. Ja itselläni ainakin hyvä olo ja kevyt mieli lähtee siitä, että voin hyvin ja olen tyytyväinen itseeni, terveellä tapaa. :)

Ja mun unelmien dress kun sattuu olemaan enemmän kuin vartaloa myötäilevä, niin tuollainen treeni voisi kyllä tulla ihan tarpeeseen. Pitäisköhän aloittaa jo nyt hääkuntoon vuonna 3565 - projekti, että varmasti ehtii.. ;) 

Linkki Iltalehden alkuperäiseen artikkeliin. Kuva lainattu.

5 kommenttia:

  1. Luin tuosta dieettijutusta, aika hurja meno kun sitä varten pidetään noin kovaa dieettiä. Ei siinä mitään pahaa tietenkään. Mun mielestä vaan Kate ei ole millään tavalla liian isokokoinen joten siksi mua kummastuttaa tuo erityinen dieetti. Tai sitten en vaan tajua :D

    Tottakai sitä itsekin haluaa olla hyvässä kuosissa hääpäivänään, se on ihan totta. Äärimäisyyksiin en silti lähtisi :D Tosin jos sua huolettaa asia niin kannattaa jo tietenkin hyvissä ajoin aloittaa ;)

    VastaaPoista
  2. Reetta: Olet kyllä ihan oikeassa siinä, ettei Katella olisi kyllä tarvetta minkäänlaiselle dieetille, ainakaan hänestä otettujen valokuvien perusteella. Mutta kai se on sitten se, miltä itsestä tuntuu. En mä taida jäädä millekään dieetille, eihän mua ole edes kosittu! Ja tämä juttu oli nyt muutenkin kirjoitettu todella pilke silmäkulmassa. :)

    VastaaPoista
  3. Juu en mä ajatellutkaan että ihan tosissaan aloittaisit vielä mitän morsiankuuria :)

    VastaaPoista
  4. Ehkä se Kate reenaa koska niitä häitä seuraa koko maailma ja aina mahtuu joukkoon joku pissipää toimittaja joka mollaa sen "isoksi" vaikka olen toki kanssanne erittäin paljon samaa mieltä että ei kyllä kaipaa grammaakaan pois tuo Kate :)

    VastaaPoista
  5. Reetta: Hyvä juttu, että osaatte ottaa mun jutut huumorilla! :)

    mine: Joo, niin hän varmaan tekee. Musta ei olisi kyllä tuohon, että koko maailma seurais tekemisiäni ja kroppaani. :D

    VastaaPoista

Kiitos kun kommentoit, piristit päivääni! :)