keskiviikko 6. lokakuuta 2010

Vilukissoille.

En kyllä ihan aina jaksa ymmärtää näitä suomalaisia sanontoja ja sananlaskuja ylipäätään. Vilukissa? Eihän kissalla voi olla vilu, koska sillä on paksu turkki. Mutta kuitenkin..mä olen juurikin sellainen vilukissa ja vielä pahimmasta päästä. En varmaan ikinä tule sopeutumaan Suomen ilmastoon ja mun mielestä meillä voisikin olla vain yksi vuodenaika: kesä. Joojoo, kyllähän vuodenaikojen vaihtelu on rikkaus ja niin edelleen. Syksy ja talvi näyttää kivoilta kun katselee ikkunan takaa lämpimästä..

Täällä Suomessa sitä on nyt vaan tämäkin talvi vietettävä ja eksyinkin katselemaan H&M:n nettisivuille ihania neuleita. Lämpöisiä, pehmoisia, kauniita! Niistä olisi kova puute mun vaatekaapissa. Etenkin sellaisista, jotka saa auki edestä, ne ovat tosi kätsyjä koulussa ja etenkin töissä, jossa lämpötila vaihtelee enemmän kuin laki sallii. Näkisitte mun ilmeen kun käyn kylmähuoneessa tai pakkasessa, huurr! 

Nämä ylläolevat valikoituivat mun lemppareiksi! Nyt kun tulisi vielä joku hyvä tyrkkytarjous. Ei vaan oikeasti pitäisi säästää, kun on joulukin tulossa. Ja vaikka mitä muuta! ;) Mutta tykkäisin kovasti varsinkin tuosta keskimmäisestä - se on ihanan värinen ja juuri niin vilukissan näköinen kuin vaan voi olla!  

Kuvat lainattu H&M

2 kommenttia:

  1. No niin, kiitos vaan tästä, nyt mun on pakko sit lähteä hennesille metsästämään itelleni toi vasemmanpuoleisin neule, toi vaaleenpunanen, se on IHANA! :D Ja muutkin on kivan näkösiä. Talven ainoa hyvä puoli on se että saa pukea villasukat ja villapaidan päälle. Ja tietty pääsee laskemaan ja luistelemaan ja leikkimään lumisotaa..... ;)

    VastaaPoista
  2. Anna,

    Hihi! Ollos hyvä! ;) Ja oot niin oikeassa, parasta talvessa on se kun saa kääriytyä ja uppoutua ihaniin villapaitoihin ja -sukkiin! Ensi viikollehan ne jo vähän lupaili lunta..saas nähdä! :)

    VastaaPoista

Kiitos kun kommentoit, piristit päivääni! :)