torstai 14. lokakuuta 2010

Magazines.

Välillä sitä kaipaa jotain muutakin lukemista kuin vaan tenttikirjoja tenttikirjojen perään. Tosin usein ei vapaa-ajalla jaksa kyllä edes lukea. Ennen tuli luettua etupäässä Cosmopolitania, jota en voi nykyään edes ymmärtää - sitä luetaankin korkeintaan kesäisin aurinkoa otettaessa. :) 


Nyt kun mies on saatu häkkiin - Cosmon ajatuksia lainaten ja kattokin on tukevasti pään päällä, niin olen innostunut lukemaan sisustuslehtiä. Harmi vain, että irtonumerot tuppaavat olemaan kovin kalliita! Silloin tällöin tulee kuitenkin ostettua jokin irtonumero. Sitäkin onnellisempi olen kuitenkin siitä, että äitini tilaa minulle Talo&Koti-lehteä sekä uutuutena tulee Divaani. Hassua, kun äiti osaa lukea ajatuksia! 



Talo&Koti-lehteen olen ollut tosi tyytyväinen! Juttuja on monipuolisesti ja aihealueet vaihtelevat tarpeeksi. Lisäksi jokaisessa numerossa tuntuu olevan joku teema - tiedä sitten onko se tarkoituksellista vai vaan päässäni. Sen sijaan ensimmäisen Divaanin sain tällä viikolla (kera Tallinnan tuliaisten!) ja siihen olisikin nyt viikonloppuna tarkoitus syventyä..luvassa on nimittäin kaksi, siis yksi (meinasin jo liioitella) ihan oikea vapaapäivä! Tiedän kyllä, että pomo ehdottaa huomenna minulle viikonloppuylitöitä, mutta kerrankin voin hyvällä omallatunnolla kieltäytyä, sillä viikonloppuna tiedossa on jotain ihanaa jota on odotettu kauan.. ;) 

Mutta ainakin Divaanissa ollut otsikko "Oletko koukussa sisustusblogeihin?" vaikuttaa erittäin lupaavalta...! 

6 kommenttia:

  1. Ihania lehtiä sinulle onkin tilattu! Pitänee käydä ostamassa Divaani, ku jotenkin tuntuu, että olen koukussa sisustusblogeihin ;D
    Mukavaa viikonloppua!
    -päivi-

    VastaaPoista
  2. Päivi,

    Eikö olekin! :) Ja kannattaa käydä tosiaan ostamassa tuo lehti, jos haluat jutun vilkuilla. Ja eiköhän siellä ole muutakin kivaa! Kiitos samoin! :)

    VastaaPoista
  3. Nuo kaksi on kans niin lemppareitani ja tietysti juuri tuo Divaani tuli myöskin ostettua...ne esitellyt blogit olivat kyllä minulle ihan outoja entuudestaan:)

    VastaaPoista
  4. Soile,

    Aijaa! Luulisi, että ne olisivat ottaneet siihen joitain tuttuja blogeja. Itse en ole kurkkinut juttua vielä..odotin niin näkeväni sun blogin siellä..hööh!

    VastaaPoista
  5. Taitavat haluta näihin lehtijuttuihin vähän taidokkaammin valokuvattuja blogeja:) Minä kun olen niin amatööri tuossa valokuvaamisessa ja kamerakin on ihan tavallinen digikamera:)

    VastaaPoista
  6. Soile,

    Voihan se tietenkin olla niinkin! Mun mielestä taas jutut ovat kaiken a ja o ja kuvat ovat lisämauste! :)

    VastaaPoista

Kiitos kun kommentoit, piristit päivääni! :)