keskiviikko 15. syyskuuta 2010

Sen siitä saa..

..kun tosiaan matkustaa! Sitä luulisi, että matkan jälkeen olisi onnellinen ja rauhallinen fiilis..mutta mitä vielä! Onnellinen olen kyllä, sitä en kiellä, mutta matkakuumeeni ei ota laskeakseen. Näin käy aina jokaisen reissun jälkeen. Kun tulin vuosi sitten keväällä Barcelonasta, varasin siitä kahden viikon päästä lentoliput Saksaan. Matkustaminen on vaan niin ihanaa ja ennen kaikkea jännää!


Näin syksyn tullen kuumeeseeni vaikuttaa ennen kaikkea Suomen ilmasto. Kesä vielä menettelee, mutta varsinkin syksy ja talvi tuottavat minulle suurta tuskaa. Vaikka niitä on molempia takana jo kohta 22 kappaletta. En vain tunne kuuluvani Suomeen. Aina paleltaa eikä se ole pukeutumiskysymys - vaikka olisi pilkkihaalari päällä, niin olen vähintään henkisesti jäässä. En siis niinkään kaipaa välttämättä sitä lomaa, vaan lämpöä ja aurinkoa! Ei ihminen vaan voi elää ilman aurinkoa. 



Nyt onkin suuri haaste olla roikkumatta montaa tuntia päivässä matkatoimistojen sivuilla.."jos mä vaan vähän kurkkaan.." kuuluu ajatusmaailmaani päivittäin. Jos jonnekin lämpimään sattuisi pääsemään halvalla. Asiaahan ei tietysti yhtään auta se, että käyn koulussa kurssia, jossa saa hyviä matkatoimistovinkkejä! ;) Matkakohdetta ei olisi tällä hetkellä vaikeaa päättää, sillä meillä on poikaystävän kanssa ns. the paikka, jonne molemmat halutaan niin paljon! Ja toivottavasti vuoden päästä päästäisiinkin sinne! Vuosi on vaan ihan liian pitkä aika odottaa..Onneksi voi lukea Hannan matkapostauksia juurikin siihen paikkaan liittyen. Joko arvaatte? Postaukset löytyvät täältä ja täältä. Itsehän osaan ne jo tosiaan melkein ulkoa, hehe..


Loppuun vielä yksi ihana juttu! Sain Annalta tunnustuksen, blogihistoriani ensimmäisen! Kaunis kiitos siitä! :)



Tämän tunnustuksen ideana on lähettää tunnustus eteenpäin seitsemään valitsemaansa blogiin ja kertoa samalla seitsemän asiaa itsestään.

1. Olen stressaaja ja huolehtija, haluan pitää kaikki langat käsissäni. Ei ole asiaa, jota ei voisi stressata. 

2. En voisi elää ilman post it-lappuja, varsinkaan kouluaikana!


3. Minun on pakko olla ajoissa joka paikassa, myöhästyminen olisi yhtä kuin elämän loppu.

4. Olen huulirasva-addikti, tällä hetkellä ehdoton suosikki on Blistexin Conditioning lip balm.


5. Olen tunnesyöjä, aina on siis syy syödä ja kohta näytänkin juuri siltä!


6. Olen oppinut pitämään autolla ajamisesta!


7. Aloitan aina ripsivärin laiton oikeasta silmästä. En osaisi tehdä sitä toisessa järjestyksessä. 


Ja tunnustuksen lähetän tällä kertaa Hannalle, Paubellalle ja Soilelle.


Kuvat lainattu.

6 kommenttia:

  1. Kiitos Nanna tosi paljon tunnustuksesta, mukavasti alkoi päivä:)

    VastaaPoista
  2. Soile,

    Eipä mitään ja kiitos sinulle ihanasta blogistasi! :)

    VastaaPoista
  3. Voi kiitos Sanna! Ihana piristys päivään! :)

    Mä oon ihan innoissani sun puolesta jos ja kun päätätte mennä Rioon! Sano vaan heti jos haluat jotain lisäinfoa ihan mistä vaan aiheeseen liittyvästä. Näin syyssateiden kaatuessa niskaan edes se, että saa suunnitella tulevia matkoja tai muistella vanhoja, antaa lisäpotkua päivään :)

    VastaaPoista
  4. Hanna,

    Aww, kiva kuulla! :) Arvaa kuinka innoissani mä olen edes siitä ajatuksesta että lähdettäisiin Rioon - entäs sitten jos me oikeasti vielä lähdetään? Apua, olisi niin ihanaa! Kyllä sä saatu kuule selittää mulle vaikka mitä juttuja sieltä!! :)

    VastaaPoista
  5. Kiitos kaunis tästä tunnustuksesta<3 :)

    VastaaPoista
  6. Paubella,

    Ei kestä kiittää! :)

    VastaaPoista

Kiitos kun kommentoit, piristit päivääni! :)