perjantai 20. elokuuta 2010

Painting.

Ei se mun loma sitten alkanutkaan vielä tänään, vaikka sitä niin hehkuttelinkin. Koskaan ei pitäisi nuolaista ennen kuin tipahtaa! Koko viikonloppu olisi tiedossa taas ylitöitä. Pomo kyseli, että jos tulisin vielä ensi viikollakin ylitöihin, mutta siinä vaiheessa olin että laalaa en kuule mitään. :) Mulla ei ole muutenkaan kuin kolme päivää aikaa valmistautua lomaan ja ladata akut..Pieni paniikki meinaa iskeä!


Maalataan ovia vanhassa navetassa...


Siinä ne nyt ovat kuivumassa!  

 
Tänään kuitenkin heti mun töiden jälkeen ajateltiin jälleen maalle jatkamaan maalausprojektia. Ovet on maalattu nyt kolmeen kertaan ja vielä kaksi kertaa olisi tarkoitus maalata ne. Tykkään jo nytkin kyllä niistä kovasti! Valkoinen väri näyttää tosi hyvältä. Ja onhan tuollainen maalailu ihan hauskaa yhteistä tekemistä, varsinkin kun on ollut näin hyvät ilmat. Ja koiruus nauttii olostaan maalla, kun saa olla vapaana ja leikkiä pallolla. 



Vielä pitäisi siis hetki jaksaa odotella ennen kuin voidaan laittaa ovet paikoilleen ja asentaa uudet vetimet. Sen kyllä voi jo tietää näin etukäteenkin, että keittiön ilme tulee muuttumaan paljon! 


I'm back in business..Koirakin on vihdoin terve ja oma ärsyttävä itsensä!

2 kommenttia:

  1. Hahah,toi koira naurattaa mua joka kerta!on niin hassun näköinen :) höh,tiedän niin tuon saman tarinan kun pomot kehtaa kysyä aina vaan jäämään vaikka sulla olis jo vapaata!toivottavasti sulla on ihan superihana loma että ehdit nauttia ja irtautumaan kunnolla töistä.

    VastaaPoista
  2. V,

    Se on kyllä tosi hassun näköinen, oon samaa mieltä! Mutta jos sattuu olemaan huonolla tuulella, niin tuo ruttukuono saa kyllä hymyn huulille. :) Ja kiitos, toivotaan että unohtaisin kaikki työt ja voisin vaan keskittyä lomailuun! :)

    VastaaPoista

Kiitos kun kommentoit, piristit päivääni! :)