maanantai 16. elokuuta 2010

Kesän viimeisiä päiviä ja juhlintaa.

Kuinkakohan monesti olen aloittanut blogitekstin kirjoittamalla huh huh, kun pitää kiirettä! No tässä taas yksi sellainen aloitus. Ei sillä, itsepähän kiireeni järjestän. Mutta olen vähän sitä mieltä, että opiskelijana töitä on tehtävä silloin kun niitä on tarjolla..Eli olin koko viikonlopun ylitöissä..Tässä on nyt mukava sellainen seitsemän päivän työputki kun en saa edes pitää vapaapäiviäni. Meillä on kirjaimellisesti katastrofi töissä. Onneksi etelänmatka on maksettu, en voi enää perua sitä ja mennä töihin! 

Ehdimme kuitenkin eilen töitteni jälkeen ajella isovanhempieni luokse juhlistamaan nimipäivääni, joka oli viime viikolla. Mummu oli hommannut vaikka mitä herkkuja ja keitti mulle erikoiskahviakin kun olen huono juomaan tavallista mustaa kahvia! Kyllä se vaan jaksaa painaa ja häntä katsoessani tiedänkin kyllä keneltä olen perinyt kaiken energiani. :)


Kahvipöytä..Tiramisua ja mutakakkua, nami!





Päivän asu: paita (H&M), hame (Zara)

Minua lahjottiin myös ihanilla nimipäivälahjoilla...Sain mm. Fiskarsin keittiötarvikkeita, kauniin palan Nomination-koruuni sekä kameralle kuljetuslaukun.


5 kommenttia:

  1. söpöjä lahjoja sait :) itsekin sain eilen nomination palan lahjaksi ;)

    VastaaPoista
  2. Ihanaa miten olette juhlineet nimipäivääsi! <3 Ja ihania lahjoja olet saanut <3 Paljon onnea näin jälkikäteen :)

    VastaaPoista
  3. V,

    Niin sain joo, olen ihan onneissani! Ja yksi ihanuus on vielä saamatta. ;) Nomination on kyllä kiva koru!

    Jellona,

    Joo, ihanaa kun isovanhemmat jaksaa vielä järjestää pienimuotoisia juhlia. :) Kiitos paljon sinulle! :)

    VastaaPoista
  4. Ihania lahjoja ja herkullisen näköinen kahvipöytä!

    VastaaPoista
  5. Annaliina,

    Kiitos! Kahvipöydässä oli tosiaan vaikka mitä herkkuja! :)

    VastaaPoista

Kiitos kun kommentoit, piristit päivääni! :)