perjantai 11. kesäkuuta 2010

Iltapala.

Olen nyt tämän viikon alusta alkaen ollut ns. kuntokuurilla, joka toivottavasti kestäisi lopunelämää. Samalla olen yrittänyt myös kiinnittää hieman tarkemmin huomiota syömisiini. Kovin vähän saisi kyllä syödä, että tulokset näkyisivät ja kun ei olisi kiva kuitenkaan näännyttää itseään ihan kokonaan. 

Bongasingin uusimmista Ruokapirkka-lehdestä välipalavinkin, jonka otin itselleni sitten iltapalaksi. Eli piimämustikkakeittojuoma. Voi kuulostaa aika hurjalta, mutta kyllä se oli juotavaa! Tosin vaadittiin kylläkin pari maistelukertaa ennen kuin makuun tottui, mutta nyt se on jo hyvää! Suosittelen ihan jääkaappikylmänä. 


Juomaan tulee siis puolet piimää ja puolet mustikkamehukeittoa. Itselläni oli Ingmannin suht rasvatonta, vähälaktoosista piimää ja Raindow'n light mustikkamehukeittoa. Omaan juomaani laitoin 1dl kumpaakin. 


Kiva vaihtoehto smoothielle! Helppo toteuttaa myös töissä!   

P.S. Jos mieli tekee jotain erityisen herkullista tai haluat katsella kuvia upeista kakuista kurkkaa Annan blogi - naam! Onneksi olen itsekin päässyt maistamaan herkkukakkua! :)

4 kommenttia:

  1. Nyt vasta huomasin että olit linkittäny mun blogin, kiitos :) mä laitoin sun blogin kanssa mun linkkilistalle, kun pitihän sellanen tietenkin tätä tarkotusta varten luoda. :D

    VastaaPoista
  2. Anna,

    Kiitos kaunis! Ihana! Ja totta kai hyvä blogi piti linkittää! :)

    VastaaPoista
  3. PUSSAUSKOPPI,

    Kannattaa, mutta kannattaa myös varautua ehkä hieman oudohkoon makuun. Se on vain tottumiskysymys. :)

    VastaaPoista

Kiitos kun kommentoit, piristit päivääni! :)