maanantai 21. kesäkuuta 2010

Hår.

Kävin tosiaan perjantaina ennen risteilylle lähtöä kampaajalla ja oi että siitä nautti koko sielu ja ruumis! Istua kaksi ja puolituntia ihan vain paikoillaan ja nauttia kun joku laittaa hiuksia. Mä tykkään muutenkin aina kun joku jaksaa laittaa mun hiuksia! Tuolla kampaajalla tehdään myös aina hiustenpesun yhteydessä päähieronta..Siinä vaiheessa meinaa nukahtaa onnesta! 


Hiukseni tosiaan värjättiin vaaleista ja raidotetuista tummiksi. Tummat hiukset ovat niin mun juttu! Tunnen heti oloni kotoisammaksi. Tummissa hiuksissa ei näy myöskään lika niin hyvin kuin vaaleissa ja tummat hiukset sopivat asuun kuin asuun. Värjäyksen aikana kyllä hieman jännitti minkälainen lopputuloksesta tulee..Mutta kampaaja osasi sekoittaa neljästä eri väristä minulle juuri sen täydellisen! Hiuksista leikattiin myös huonot latvat pois ja niitä ohennettiin. Kampaaja jaksoi ihmetellä kuinka minulla voi olla näin paksut hiukset, hihi.. :)  


Samalla reissulla ostin ensimmäistä kertaa elämässäni kampaamotuotteita. Kampaaja nimittäin suositteli minulle värjätyille hiuksille tarkoitettua shampoota ja hoitoainetta. Ne myös kosteuttavat tehokkaasti kuivia hiuksiani! Hinta oli kyllä enemmän kuin suolainen, mutta kerrankos sitä..Ja pieni tippa kuulemma riittää, täytyy muistaa tuo...


Kyseessä on Professional Sebastian tuotesarja, jollaisesta en ole ainakaan itse ennen kuullut. Ei sillä, en mä ole kyllä kuullut monesta muustakaan..Onko teillä kenelläkään kokemusta kyseisestä tuotesarjasta? Entä käyttääkö joku hiuksia siloittavaa ainetta - mitä merkkiä? Mun pitäisi nimittäin ostaa sellainen, sillä haluaisin välillä kiiltoa hiuksiin..Saa suositella!!

3 kommenttia:

  1. Ihanaa kun olet päässyt nauttimaan oikein kunnolla! Kampaamolla käyminen on kyllä jotain niin parasta ja luksusta ja ihanaa.. <3

    Hiuksesi näyttävät tuossa kuvassa aivan upeilta... :) Tummat hiukset ovat tämänkin neitokaisen mieleen.. myötä- ja vastamäessä :)

    VastaaPoista
  2. Väri näyttää hyvältä, tuhkanruskealta? Kampaajalla on tosiaan ihana rentoutua jos voi luottaa kampaajaan ettei se sillä aikaa pilaa hiuksia! Mullakin menee aina kolmisen tuntia pitkän ja paksun tukan vuoksi :)

    VastaaPoista
  3. Jellona,

    Se oli kyllä niin parasta hemmottelua pitkään aikaan ja olin niin sen tarpeessa! :D Ja kiitos kovasti, en luovu tummista hiuksista enää millään! :)

    Maria,

    En tiedä kyllä yhtään mikä tuo väri voisi olla, koska ne näyttää joka valaistuksessa erilaiselta. :D Mutta kampaaja ainakin sanoi, että se on tumma olematta musta. Tuo tuhkanruskea kuulostaa hyvältä! :)

    VastaaPoista

Kiitos kun kommentoit, piristit päivääni! :)